Header Ads

'Ira Kaza Kembali Dengan 'Gelek' Terbaru? Tak Serik Lagi Ke Minah Ni..' - Natizen

loading...

Semalam, video anak perempuan pelakon dan penyanyi era 80-an Kazar telah menjadi viral di media sosial kembali.

'Ira Kaza Kembali Dengan 'Gelek' Terbaru? Tak Serik Lagi Ke Minah Ni..' - Natizen
'Ira Kaza Kembali Dengan 'Gelek' Terbaru? Tak Serik Lagi Ke Minah Ni..' - Natizen

Ira Kazar telah dikecam pengguna Twitter dan Facebook kerana merakam dan memuat naik dirinya beraksi menari gelek yang dianggap kurang sopan.

ARTIKEL MENARIK: (Video) Nah Bang...Nur Sajat Kita Tunjuk 'Bahagian Sulitnya' Bukti Yang Dia Ni Perempuan?

loading...

Ketika dihubungi mStar Online, Kazar bagaimanapun menganggap ianya kesilapan yang biasa dilakukan oleh mana-mana individu dan ia sedikit-sebanyak menjadi pengajaran agar dia lebih berhati-hati.


3.png
4.png

Dah penat nasihat tapi biasalah jika tidak kena, dia tidak mahu dengar (nasihat). Tapi saya anggap itu perkara biasa bagi seseorang yang sedang memalui zaman remajanya, saya tidak marah dia kerana kalau saya marah dia akan lebih tertekan dan lari rumah pula nanti.

Menurut Kazar juga, tindakan seperti Ira ialah tindakan yang biasa dilakukan oleh seseorang yang sedang melalui zaman remaja dan tidaklah memalukan dia sekeluarga.

Apa yang dilakukan itu bukanlah terlalu teruk sehingga memalukan keluarga, perangai nakal remaja saya dahulu lebih teruk dari itu cuma zaman kami tiada media sosial sahaja.


2.png

Dia juga meminta agar netizen tidak terus menghentam anaknya kerana anaknya juga manusia biasa yang melakukan kesilapan.

Saya harap orang ramai juga tidak terus menghentamnya di laman sosial, dia seperti manusia lain yang tidak lari daripada kesilapan.

Pernah mengeluarkan kenyataan akan menutup akaun Instagramnya berhubung kecaman yang diterima anaknya itu, Kazar telah memadam status tersebut dan memberitahu tidak jadi menutup akaunnya.

Namun dia akan lebih memilih untuk membenarkan pengikut-pengikut yang ikhlas mengenalinya sahaja berbanding bertujuan mengecam dia dan keluarganya.

Apa pun, Ira merupakan seorang penari yang baik, cuma beliau perlu berhati-hati dengan tarian bentuk mana yang mahu dimuat naik ke laman sosial.

Semoga peristiwa ini menjadi pengajaran buat Ira Kazar agar lebih berwaspada dengan perkongsian media sosial di masa hadapan.


________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:
loading...

No comments

Powered by Blogger.