Header Ads

Heboh, Pasangan Beza Umur Datangi Klinik Bidan, Nenek Rohaya Hamil?

loading...

Heboh, Pasangan Beza Umur Datangi Klinik Bidan, Nenek Rohaya Hamil?

Selepas Pergi Ke Klinik Bidan untuk Melakukan Pemeriksaan,,Nenek Rohaya Terkejut Bila Doktor Sah Kan Beliau...
Selepas Pergi Ke Klinik Bidan untuk Melakukan Pemeriksaan,,Nenek Rohaya Terkejut Bila Doktor Sah Kan Beliau...

Kehadiran pasangan luar biasa beza usia, Rohaya yang berusia 71 tahun dan suaminya Slamet Riyadi (16) di klinik bidan Jalan Prof M Yamin, Kelurahan Pasar I, Prabumulih Utara membuat netizen heboh.

ARTIKEL MENARIK: Hati-Hati Dengan Waja WJG 5153, Mereka Lari Selepas Saya Masuk Ke Balai Polis

loading...

Slamet dan Rohaya berfoto bersama di pejabat Sumeks.


Banyak netizen yang mengambil kesempatan untuk berselfie dengan si nenek yang namanya sudah tular itu.


Memang, pasangan Rohaya dan Slamet Riyadi sedang menikmati masa bahagianya. Pasangan beza umur ini secara tiba-tiba menjadi selebriti dengan agenda padat.


Malah, kedua-duanya sudah tampil sebagai bintang tamu pada talkshow "Hitam Putih" episod Love is Blind di Trans7 pada Rabu (12/7) di Jakarta yang dihoskan oleh Dedy Corbuzier.


Pasangan Slamet (16) dan Rohaya (71) semasa menginap di salah satu Hotel di Palembang.


Pulangnya dari Jakarta, pasangan itu meluangkan masa singgah di Graha Pena Sumatera Ekspres (Jawa Pos Group). Perjalanan panjang itu membuat Rohaya keletihan.


Kemudian, pada Rabu malam (13/7), kira-kira pukul 20.30 WIB, memutuskan untuk ke rumah salah seorang kerabatnya di Prabumulih sebelum meneruskan lagi perjalanannya ke Desa Karangendah, Kecamatan Lengkiti, Kabupaten Ogan Komering Ulu, Provinsi Sumatera Selatan.


Peluang itu juga dimanfaatkan Rohaya juga datang ke sebuah klinik bidan di Jl Prof M Yamin, Kelurahan Pasar I, Kecamatan Prabumulih Utara untuk membuat pemeriksaan kesihatan. Ternyata bukan kerana hamil tetapi keletihan.


Sementara si suami yang juga keletihan memilih untuk tinggal dalam kereta. Setelah diperiksa, rombongan meneruskan perjalanan ke Batu Gajah.


________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:
loading...

No comments

Powered by Blogger.