Baru Umur 10 Tahun Dah Pakai Baju Terlalu "Terdedah", Ini Respon Balas Ayah Puteri Balqis

Baru Umur 10 Tahun Dah Pakai Baju Terlalu "Terdedah", Ini Respon Balas Ayah Puteri Balqis

Puteri Balqis Azizi merupakan pelakon kanak-kanak yang amat hebat. Lakonannya pasti meninggalkan kesan yang amat hebat sebaris pelakon dewasa.

Baru Umur 10 Tahun Dah Pakai Baju Terlalu "Terdedah", Ini Respon Balas Ayah Puteri Balqis
Baru Umur 10 Tahun Dah Pakai Baju Terlalu "Terdedah", Ini Respon Balas Ayah Puteri Balqis

Kini pada umur 10 tahun, nama Puteri Balqis masih lagi gah dan di laman IG miliknya, Puteri Balqis sudah mempunyai seramai 451 Ribu follower.

ARTIKEL MENARIK:23 FOTO: Sekitar Kemeriahan Majlis Hari Jadi Anak Sulung TMJ, Tunku Khalsom Aminah Sofiah

loading...

Puteri Balqis memang sering berkongsi gambar di laamn IG miliknya namun sejak kebelakangan ini, kesemua gambarnya telah ditutup ruang komen.

Bapa kepada Puteri Balqis iaitu Azizi Aziz menyatakan tindakan itu dibuat kerana gambar Puteri Balqis sering menjadi kecaman kerana memakai pakaian yang 'terdedah'.

Oleh itu dia menutup ruang komen kerana dia tidak mahu emosi anaknya terganggu.

Sebelum ini terlalu banyak komen berbaur cacian, kejian dan hinaan dtulis oleh para folower terutama haters yang sekali gus menjejaskan emosi puterinya itu.

Tentang fesyen terdedah anaknya itu, En Azizi menyatakan dia hanya mahukan anaknya menjadi diri sendiri dan apabila membesar dia akan matang sendiri. 

Ini komen ayah Puteri Balqis: 

TUTUP RUANG KOMEN

"Benar, memang kami sengaja menutup ruangan komen pada setiap posting gambar anak saya di Instagram kerana kami tahu dia tidak kuat untuk hadapi cacian dan tohmahan orang.


"Sebagai ayah saya tahu dia dah cuba jadi yang terbaik untuk diri dan kerjaya seninya. Malangnya masih ada orang yang sengaja mahu mencari salah-silap dia," 


TEGUR KENA ADA ADAP

"Siapa saya nak tutup mulut orang tetapi satu pesan saya, nak menegur biarlah kena pada caranya, InsyaAllah saya boleh terima.


SOAL PAKAIAN PUTERI BALQIS

"Soal berpakaian tu, pada usianya sekarang saya hanya mahu dia jujur pada diri sendiri dan selesa apa yang dia buat.


"Tiba waktunya dia membesar dan matang macam orang lain juga," 


TAK ABAI ILMU AGAMA

"Saya tidak berhajat hendak mencanang perkara baik (sudah khatam Al-Quran) takut nanti orang cakap apa pula.

"Cukuplah saya katakan, sebagai ayah saya tidak abaikan dia dari mempelajari ilmu-ilmu agama termasuk solat," 


Sumber: mStar

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post