Breaking News

Ustaz Miliki 4 Isteri Ditangkap Khalwat Dengan Remaja Sebelah Rumah.

loading...

Ustaz Miliki 4 Isteri Ditangkap Khalwat Dengan Remaja Sebelah Rumah.

Ustaz Miliki 4 Isteri Ditangkap Khalwat Dengan Remaja Sebelah Rumah.
Ustaz Miliki 4 Isteri Ditangkap Khalwat Dengan Remaja Sebelah Rumah.

Poligami itu di haruskan bagi mengelak sesuatu hubungan itu menjerumus kepada kemaksiatan, namun poligami tersebut hanyalah bagi mereka yang layak sahaja iaitu mampu dari segi zahir serta batin serta mampu untuk bersikap adil.

ARTIKEL MENARIK: Rakan Dedah Mangsa Dibelasah Menggunakan Tali Pinggang, Getah Paip Dan Penyangkut Baju Sebelum Ditekap Seterika.

loading...

Bagi mengawal nafsu seseorang itu di haruskan untuk berpoligami, tetapi bagaimana pula jika sudah memiliki 4 isteri namun si suami itu masih tidak puas juga.

Maka dekatkanlah diri itu dengan Penciptanya agar dengan cara tersebut dapat mengawal segala hasutan syaitan dalam menyesatkan manusia.

Di bulan mulia ini seharusnya kita lebih mendekatkan diri dengan Allah dan memperbanyakkan amal ibadah.

Namun berlainan pula dengan seorang ustaz berusia 54 tahun ini yang namanya tidak didedahkan, ustaz tersebut dikatakan telah pun memiliki 4 orang isteri namun masih lagi menjalinkan hubungan bersama dengan seorang remaja berusia 18 tahun yang merupakan jirannya sendiri.

Kejadian itu bermula ketika ibu gadis berkenaan curiga dengan sikap anaknya yang terlalu kerap tidak pergi sembahyang tarawih dengan alasan yang tidak munasabah.

Pada malam kejadian itu, ibu gadis berkenaan dengan sengaja mengintai dari belakang rumah mereka selepas memaklumkan dia pergi tarawih kepada anaknya.

Tanpa diduga jiran mereka yang merupakan seorang ustaz dilihat masuk ke rumahnya, ibu remaja tersebut yang terkejut dengan perbuatan ustaz tersebut telah memaklumkan kejadian tersebut kepada penduduk sekitar sebelum membuat serbuan.


Kedua-duanya ditangkap dalam keadaan mengaibkan dalam sebuah bilik di rumah itu serta kedua pasangan tersebut diseret keluar dari rumah dan menjadi perhatian penduduk sehinggalah akhirnya diserahkan kepada pihak berkuasa.
________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:
loading...
loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments