Chef Wan Mengamuk Sebab Menantunya Tidak Mahu Menceraikan Anaknya

Chef Wan Mengamuk Sebab Menantunya Tidak Mahu Menceraikan Anaknya

KUALA LUMPUR – Sebelum ini pernah viral rumah tangga anak Chef Wan ini bergolak dilanda badai gara-gara sikap menantunya itu.

Chef Wan Mengamuk Sebab Menantunya Tidak Mahu Menceraikan Anaknya
Chef Wan Mengamuk Sebab Menantunya Tidak Mahu Menceraikan Anaknya

Siapa tidak kenal Chef yang terkenal ini dengan mulutnya yang banyak celoteh, tapi jarang sekali kita tengok Chef Wan ini mengamuk.

ARTIKEL MENARIK:Tak Tahan Di Asak Oleh Wartawan. Akhirnya Neelofa Buka Mulut Tentang Aksi Nabila Kakak nya Bermanja Dengan Sharnaaz

loading...

Chef Wan yang sentiasa cool ini pun boleh mengamuk dengan sikap bekas menantunya yang sengaja tidak menghadiri mahkamah bagi kes penceraian anak perempuannya, Serina.

Menerusi kapsyen yang dikongsikan Chef Wan dalam Instagramnya (IG), dia turut memaki bekas menantunya yang disifatkan sebagai ‘bangsat’ kerana enggan hadir untuk menjatuhkan talak terhadap anaknya.

“My X menantu ‘bangsat’ tu bila mahkamah panggil untuk menjatuhkan talak ke atas my daughter dua hari lalu dia buat macam-macam alasan kononnya ada kerja, tak boleh datang dan kononnya tak tahu menahu la padahal e-Mail pun our lawyer dah hantar pada dia to come say my daughter. Thistle is bot the first-choice time he does This.

“Dia ingat kuasa penceraian tu ada pada dia sahaja ke?,”Tulisnya.

Tambahnya, bukan menerusi cara itu sahaja dan mengingatkan bekas menantunya supaya jangan terlalu berlagak.

“Kita tengok sahaja setinggi mana tupai tu nak melompat. Mahkamah syariah juga ada caranya untuk menjatuhkan talak jika dia tidak melakukan keadilan terhadap isterinya,”tulisnya lagi.

Menurut Chef Wan lelaki itu sepatutnya rasa malu selepas apa yang diperlakukan terhadap Serina.

Katanya, jika tak dapat membahagiakan anaknya, lepaskan sahaja.

“Tetapi tidak, nak bermain tarik tali Pula, beritahu Rina dia tak nak cerai pula.

“Choi Sueh punya Jantan ni muka tak tahu malu agaknya. Hidup hanya tahu nak menyusahkan kita pula,”katanya.

Sehubungan itu, Chef Wan meminta bekas menantunya supaya berhenti bermain wayang.

Dalam pada itu, perkongsian tersebut turut mendapat maklum balas daripada netizen yang rata-ratanya tidak berpuas hati dengan cara bekas menantu Chef Wan yang disifatkan sebagai tidak bertanggungjawab.-SuaraTV
________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post