Header Ads

Berani Betul Keluarkan Kenyataan Meminta Diri Menjadi Mangsa R0g0l

loading...

Amboi akak sorang ni, berani betul keluarkan kenyataan meminta diri menjadi mangsa r0g0l. Betul ke ramai lelaki tak mampu nak puaskan nafsu perempuan?


Berani Betul Keluarkan Kenyataan Meminta Diri Menjadi Mangsa R0g0l
Berani Betul Keluarkan Kenyataan Meminta Diri Menjadi Mangsa R0g0l

Tolong jawab sikit lelaki-lelaki kat luar sana dengan kenyataan akak ni. Ini dah buatkan maruah lelaki tercalar ni.

ARTIKEL MENARIK: Niat Nak Hantar Gambar Bogel Pada Boyfren, Tapi Terhantar Pada Ayah Sendiri, Tapi Respon Yg Diberi Oleh Si Ayah Sgt MENGEJUTKAN !

loading...

Akak yang bergelar ibu tunggal ni bengang dengan lelaki. Bila sebut pasal seks semua lelaki suka, sembang pokok pun boleh tumbang. Bila dah ‘main’, tak sampai 5 atau 10 minit lelaki dah tewas.

Lelaki puaskan nafsu lelaki je, nafsu perempuan tak puas dibiarkan tergantung macam tu je. Sampaikan perempuan kena ‘main’ sendiri nak bagi nafsu puas. Wanita ini harapkan lelaki untuk ‘main’ dengan dia dan tahan sampai 30 minit.

Minah bergelar ibu tunggal ini, mendedahkan ramai ibu-ibu tunggal yang selalu lalui nasib yang sama. Kalau betul pun tak puas main dengan bekas suami, tak payah la sampai nak meroyan kat laman sosial.



Aduh, parah dapat bini macam ni. Habis seantero dunia dia nak jaja pasal keburukan bekas suami dia. Memalukan kaum lelaki la bekas suami akak ni, patutnya bekas suami akak ni tenyeh asam keping akak ni sampai lunyai, belasah sampai 1 jam baru dia tahu erti penyesalan.

Lelaki mana yang nafsu tinggi tu, dan mampu tahan lama bila ‘main’. Boleh la korang cari ibu tunggal ni untuk dijadikan isteri.

Duduk la sehari suntuk kat rumah, main sampai puas. Main sampai asam keping ibu tunggal ni lunyai pun tak apa, nak sangat kan suruh lelaki puaskan nafsu.

Itu yang banyak janda-janda sanggup main dengan warga asing, sebab lelaki warga asing boleh tahan lebih lama dari lelaki Melayu.
________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:
loading...

No comments

Powered by Blogger.