Wanita Maut Selepas Menggunakan 'Timun' Untuk Rasai Pengalaman Pertama

Wanita Maut Selepas Menggunakan 'Timun' Untuk Rasai Pengalaman Pertama

Seorang lelaki yang berkerja sebagai salesman terpaksa menjalani satu hukuman selepas dia dikatakan tak sengaja membunuh kekasihnya karena menggunakan timun sebagai alat bantu seks.

Wanita Maut Selepas Menggunakan 'Timun' Untuk Rasai Pengalaman Pertama
Wanita Maut Selepas Menggunakan 'Timun' Untuk Rasai Pengalaman Pertama

Dikutip dari Metro, lelaki tersebut pernah menggunakan beberapa jenis sayuran setiap kali melakukan hubungan badan bersama kekasihnya itu.

ARTIKEL MENARIK: Murid 13 Tahun Jadi Tular Di Media Sosial Selepas Hamilkan Guru Berusia 24 Tahun

loading...

Oliver Dietmann (46) terancam hukuman maksimal lima tahun penjara setelah ia tak sengaja menyebabkan kekasihnya, Rica Varna (46), kehilangan nyawanya.

Kedua pasangan ini awalnya diketahui menggunakan botol sebelum memutuskan mengambil sebatang timun demi memuaskan Varna, seperti yang dikatakan Dietmann kepada Daily Mail.

2.png

Tertuduh mengatakan, "Aku terus memasukkannya ke mulutnya. Namun tiba-tiba aku melihat ada asap yang datang dari arah dapur. Aku lupa kalau aku meletakkan sepotong daging di dalam oven untuk anjingku."

"Aku terus berlari, memberi makan anjingku dan kembali ke balkon untuk merokok. Namun saat ia kembali ke bilik, Rica sudah tak sadarkan diri.

"Aku mencuba mengeluarkan potongan timun dari dalam mulutnya, namun timun itu sangat lembek dan aku kesulitan mengeluarkannya."

Dalam pemeriksaan postmortem, dokter menemukan kalau timun tersebut tersepit di antara tenggorokannya.

"Terdakwa harusnya tahu kalau ia tak boleh meninggalkannya sendirian terlalu lama,” ujar jaksa penuntut umum, Reinhard Hoffman.
________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post