Ketiak Basah, Baju Lengan Pendek Neelofa Di AME2017 Dikecam Hebat, Ini Responnya (11 FOTO)

Ketiak Basah, Baju Lengan Pendek Neelofa Di AME2017 Dikecam Hebat, Ini Responnya (11 FOTO)

Hari Ahad yang lalu Anugerah MeleTop Era 2017 berlangsung dengan meriah sekali.

Ketiak Basah, Baju Lengan Pendek Neelofa Di AME2017 Dikecam Hebat, Ini Responnya (11 FOTO)
Ketiak Basah, Baju Lengan Pendek Neelofa Di AME2017 Dikecam Hebat, Ini Responnya (11 FOTO)

Pengacaranya ialah Neelofa, Nabil dan Johan Raja Lawak.

ARTIKEL MENARIK: Padah Apabila Bergurau Tidak Kena Tempat dan Tidak Sensitif Dengan Perasaan Orang Lain.. takdir-takdir.

loading...


Neelofa telah mencuri tumpuan apabila hanya memakai baju dengan lengan pendek sekaligus mengelirukan ramai penonton termasuk peminatnya.

Ada yang mengecam hebat pemakaian Neelofa itu yang dikatakan tidak sesuai dan tak cantik.

Padanan T-Shirt lengan pendek dan skirt labuh itu nampak serba tidak kena.

Baju ini merupakan rekaan Fizi Woo yang bertemakan young and chic.

Ini komen Neelofa: (MediaHiburan)

"Ketika saya menghadiri salah satu pertunjukan fesyen di Paris, ini adalah antara koleksi dari Dior.

"Saya memang sukakan baju ini kerana ia menepati apa yang saya mahukan.

"Saya tahu gabungan casual and glam belum ada yang buat sebab kita sudah biasa dihidangkan dengan busana yang lip lap (berkilauan) dan glamour.

"Jadi saya gayakan sesuatu yang unexpected dan saya terima apa sahaja orang komen.

"Apa yang penting, saya suka dan saya happy,"

Sebelum ini, Neelofa pernah dua kali menjadi viral apabila mengenakan baju seperti Power Ranger dan juga seperti sotong.

Selain itu, ada juga yang bergurau bahawa ketiak Neelofa basah. Neelofa dengan secara terbuka akui ketiaknya dan juga Nabil memang basah ketika mengacarakan majlis tersebut.

"Nabil suka kacau, so Lofa buli dia balik, ketiak kami memang basah"

Pada AME tahun ini, Neelofa berjaya memenangi Hos MeleTOP dan Program MeleTOP serta memenangi kategori utama iaitu Top Top MeleTOP (Wanita).

Ini baju Neelofa pada malam itu:



n1.jpg

n2.jpg

n3.jpg

n4.jpg

n5.jpg

n6.jpg

n7.jpg

n8.jpg

n9.jpg

n10.jpg

n.jpg

Sumber ; Berita Memey
________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post