Breaking News

Inilah Cerita Sebenar Ibu Didakwa Tinggalkan 4 Anak & Suami Demi Jantan Lain !!!

loading...

Viral dilaman media sosial tentang seorang ibu yang di dakwa meninggalkan 4 anak anaknya dengan si bapa demi jantan lain yang dipercayai warga asing.

Inilah Cerita Sebenar Ibu Didakwa Tinggalkan 4 Anak & Suami Demi Jantan Lain !!!
Inilah Cerita Sebenar Ibu Didakwa Tinggalkan 4 Anak & Suami Demi Jantan Lain !!!

Isu itu dibangkitkan oleh Amiera Ayuyu menerusi satu status facebooknya memohon agar orang ramai memviralkan isu tersebut biar sampai kepada ibu empat beradik ini, biar dia tahu bagaimana keadaan anak dia.

ARTIKEL MENARIK:ALLAH !!! Beria² Sangat Pakwe Suruh Aku Pakai Baju Kurung Kalau Nak Ikut Pergi Air Terjun. Rupa²nya !!!

loading...

Isu yang divirakan sebelumnya Oleh Amiera Ayuyu

Saya nak minta tolong awak-awak semua. Saya bukan nak aibkan orang tetapi saya tak sampai hati tengok anak-anak kecil ini yang tidak bersalah.

Mak dia rela tinggalkan anak-anak sebab lelaki lain. Senang-senang dia lepaskan tangan pada suami dia seorang diri. Anak seorang dua tak ap lagi, ini dah empat orang. Yang paling bongsu itu pun baru setahun lebih. Sampai hati buat macam ini.

Suami dia tak dapat nak kerja sebab kena jaga keempat-empat orang anaknya. Nak bayar upah pengasuh, tak mampu menyebabkan dia terpaksa pulang ke Kelantan kerana tidak mampu duduk di negeri orang dan menanggung anak-anaknya.

Bayangkanlah, dengan anak empat orang, beg besar, dari Kemaman, Terengganu balik ke Pasir Putih, Kelantan dengan menunggang motosikal EX5. Balik dengan motosikal sebab terpaksa dah. Duit pun tak ada, cukup-cukup untuk balik Kelantan saja.

Walaupun panas terik dan mengantuk, ayah mereka tetap teruskan perjalanan. Beberapa kali mereka teruskan perjalanan sebab terlalu letih, anak lapar nak susu, motosikal rosak. Ibu mereka pula tak ada tanya khabar sama ada anak selamat ke tak, memang lepas tangan terus.

Si bongsu bernama Arissa tengok saya tengah menyusukan anak saya, datang pada saya dan minta susu juga.

Saya viralkan pada perempuan ini sebab geram dengan tindakannya yang tidak bertanggungjawab. Biar dia tanggung malu sekalipun. Di kala dia sedang berseronok dengan lelaki lain, anak-anak dia kelaparan di rumah. Tak sayang anak betul, sedangkan binatang pun sayangkan anak.

Bila anak-anak mesej dia, dia buat tak layan. Siap disumpahnya anak-anak sendiri. Keluarga dia tak nampak dan tak tahu apa yang dia dah buat sebab suami dia tak ceritakan apa-apa. Biar saya yang beritahu mereka tentang apa yang dia lakukan selama ini.

Tolonglah jika ada sesiapa yang jumpa perempuan ini. Pesan juga ambil tahu pasal anak dia. Dia dah musnahkan masa depan anaknya sendiri.

Sekarang ini dengar khabar dia tinggal di Pulau Pinang ataupun Kedah, kerja di kilang sana. Tolong beritahu orang-orang yang kerja di sana, suruh dia balik jaga anak dia. Jangan lepaskan tanggungjawab kepada ayah mertua dia yang dah jadi warga emas (83 tahun). Dia pun tak larat nak jaga anak kau.

Nama perempuan ini Nur, orang panggil Mekno. Tapi tak tahulah kalau di tempat lain orang panggil nama lain.

Bukan itu saja, dia buat pinjaman Amanah, kemudian lari dan tinggal di tempat lain dan menyebabkan orang lain kena tanggung hutang pinjaman itu.






Saya nak tolong 100% pun, saya bukan orang senang. Saya sejak ayah meninggal dunia, semua harta ayah dapat pada adik beradik dia. Minta tolong awak semua sedekahkan baju dan barang keperluan sekolah. Saya dah daftarkan anak-anak ini ke sekolah.

Cuma banyak nak tukar baru sebab baru tukar sekolah, kan. Cikgu minta beli tali leherlah, baju pengakap barulah.

Sabarlah cikgu, saya ada dua orang anak lagi yang masih pakai pampers. Ayahnya empat adik beradik ini pun tak sempat beli. Lagipun ayahnya baru mula bekerja. Itu pun nasib baik boleh kerja.

Minta tolong share biar sampai kepada ibu empat beradik ini, biar dia tahu bagaimana keadaan anak dia.

“Bagaimanapun, menurut Nurul Fashahira, apa yang diviralkan oleh Amiera Ayuyu adalah tidak benar sama sekali. Sebaliknya si ibu yang menjadi mangsa keadaan, yang mana selama ini telah bersusah payah menyara anak-anaknya”








Semoga ibu bapa kanak-kanak ini mencari jalan penyelesaian yang baik agar anak-anak tidak menjadi mangsa keadaan.

Kredit : Eberita

BACA INI JUGA:
"Abang Sakit.. Tolong Berhenti Bang.. Sakit...", Suami Henjut Isteri Hingga Tidak Bernyawa Pada Malam Itu.. Selepas Menyesal Dengan Perbuatannya Terkejutnya Dia Apabila Membaca Diari Isterinya Kerana Selama Isterinya . . .

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:
loading...
loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments