Tidur Tak Pakai Seluar Dalam “Tikus Cencurut Masuk Dalam Kemaluan Pengantin”

Tidur Tak Pakai Seluar Dalam “Tikus Cencurut Masuk Dalam Kemaluan Pengantin”

Seorang pengantin perempuan bernama Ati yang tidur dalam keletihan selepas bersama suaminya di malam pertama terlupa mengenakan semula seluar dalam yang tertanggal ketika bersama.

Tidur Tak Pakai Seluar Dalam “Tikus Cencurut Masuk Dalam Kemaluan Pengantin”
Tidur Tak Pakai Seluar Dalam “Tikus Cencurut Masuk Dalam Kemaluan Pengantin”

Akibatnya seekor ‘tikus jenis cencurut jantan' telah memasuki alat sulit wanita itu, pada mulanya dia sedar ada benda berjalan di celah kangkangnya tetapi ketika tikus itu cuba di tarik ia lebih masuk ke dalam dan terperangkap.

ARTIKEL MENARIK: [VIDEO] Pelik Tapi Benar Wanita Lahirkan Kambing Selepas 2 Tahun Mengandung

loading...


Akibat pengantin wanita menjerit dengan kuat dan jeritannya itu telah mengejutkan si-suami yang sedang tidur lena keletihan.

Si-isteri menunjukkan kemaluannya kepada suami dan alangkah terkejutnya suami apabila melihat ekor seekor tikus cincurut terjulur keluar dari kemaluan isterinya, manakala badannya berada di dalam kemaluan.

Suami yang panik cuba mengeluarkan tikus itu dengan menarik ekor tikus itu. Malangnya ekor tikus tersebut terputus dan tikus berkenaan terperangkap di dalam kemaluan isterinya. Jeritan kuat pasangan itu yang cuba mengeluarkan tikus tersebut telah mengejutkan jiran sekitar.

Mereka yang pada mulanya menyangka pengantin baru itu bergaduh terkejut bila diberitahu si-suami bahawa kemaluan isterinya telah dimasuki tikus. Memandangkan usaha mengeluarkan tikus itu tak berhasil akhirnya pengantin perempuan terpaksa dibawa ke hospital milik Tentera Nasional Indonesia bagi mengeluarkannya.

Selepas usaha ‘memujuk’ tikus itu keluar gagal, doktor terpaksa melakukan pembedahan.

Difahamkan ini bukan kes pertama di Indonesia tikus memasuki kemaluan wanita kerana sebelum ini kes yang sama pernah berlaku ke atas seorang wanita di Jakarta. Kepada pengantin baru dan ‘pengantin lama’ sila ambil kisah ini sebagai iktibar.


Pertama, jaga kawasan persekitaran rumah agar tiada binatang ganas dan kotor membiak. Kedua, selepas bersama, dalam keadaan letih bagaimanapun jangan lupa membersihkan alat vital anda. Jangan sekali-kali lepas bersama terus tidur kerana binatang yang sensitif terhadap bau yang tak menyenangkannya mungkin akan mendekatinya…dan jadilah anda sebagai seorang lagi Ati! Ketiga, suami isteri jangan lupa memakai seluar dalam sebelum tidur kerana bukan saja tikus, ular pun boleh masuk belukar jika kita alpa

BACA TOP 3 INI JUGA:
1. PADAHHHH ! SERAMMM GILA ! Gara-gara 3 Gadis Ini Seronok Mandi Bersama Di Sungai Tanpa Sedari Ada Tatamu Yang Tak Diundang Terakam Sekali! SUNGGUH MENYERAMKAN !!

2. Lelaki Ini Nampak Sesuatu Yg Pelik Di Sebatang Pokok, Bila Pokok Tersebut Dibelah, Ini Yg Keluar !

3. [VIDEO] 5 Kemunculan makhluk Aneh Yang Masih Menjadi Tanda Tanya Hingga Hari Ini! No 3 Tu Paling Seram!


________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post