SADIS!! Jirus Bayi Baru Lahir Dengan Air Panas Sebelum Dicampak Dalam Tong Sampah

Kejam dan tidak memiliki belas kasihan itulah yang dilakukan oleh seorang pembantu rumah apabila menjirus bayi yang baru dia lahirkan dengan air panas sebelum di campak ke dalam tong sampah di kawasan perumahan Regency Melati Mas.

SADIS!! Jirus Bayi Baru Lahir Dengan Air Panas Sebelum Dicampak Dalam Tong Sampah
SADIS!! Jirus Bayi Baru Lahir Dengan Air Panas Sebelum Dicampak Dalam Tong Sampah

Suspek yang berusia 22 tahun dikatakan kini menerima rawatan di hospital, sengaja membunuh bayi berkenaan kerana takut diketahui oleh majikannya.

BACA ARTIKEL MENARIK: MasyaAllah!! Nenek Berusia 83 Tahun Dir0go1 Ketika Mengambil Wudhu

loading...

Dia mengaku bayi malang berkenaan adalah hasil hubungan zina dengan kekasih yang dia kenali dari laman media sosial dan lelaki tersebut enggan bertanggungjawab, membuatkan dia terpaksa membunuh bayi tersebut.

Pembuangan bayi tersebut diketahui oleh seorang pengangkut sampah kerana dia merasa pelik dengan berat plastik hitam yang berlumurah darah serta bau busuk yang menyegat.

Penemuan itu kemudian dimaklumkan kepada pihak polis berhampiran dan pihak polis yang menyiasat mendapat maklumat bahwa ada seorang wanita yang membeli ubat penahan darah di kedai sekitar perumahan berkenaan dua hari lalu.

Setelah melakukan penyiasatan didapati seorang wanita dalam keadaan tidak sihat di salah satu deretan rumah mewah itu.

Setelah membuat siasatan wanita itu mengaku melakukan perbuatan itu keran tertekan dan takut hilang kerja.

“Dia menangis sangat kuat, saya menjirusnya dengan air panas sebelum membuangnya keluar," katanya.

"Kami akan lakukan siasatan lanjut setelah pelaku selesai mendapat rawatan hospital. Kami juga akan melakukan ujian DNA untuk mengetahui siapa ayah bayi itu,” kata Alexander, ketua polis Tangerang.

Sumber

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:
SADIS!! Jirus Bayi Baru Lahir Dengan Air Panas Sebelum Dicampak Dalam Tong Sampah SADIS!! Jirus Bayi Baru Lahir Dengan Air Panas Sebelum Dicampak Dalam Tong Sampah Reviewed by Bulletin Media on 5:08 pm Rating: 5

No comments

Post AD

home ads