Peluklah & Ciumlah Ibumu Kerana Pasti Suatu Hari Nanti Haruman Ibumu Akan Pergi Buat Selamanya

Peluklah & Ciumlah Ibumu Kerana Pasti Suatu Hari Nanti Haruman Ibumu Akan Pergi Buat Selamanya

Perkongsian yang akan menyentuh hati pada si anak yang menonton video ini. Semoga perkongsian ini mampu memberikan sesuatu kepada kita si anak yang masih mempunyai ibu dan ayah.

Peluklah & Ciumlah Ibumu Kerana Pasti Suatu Hari Nanti Haruman Ibumu Akan Pergi Buat Selamanya
Peluklah & Ciumlah Ibumu Kerana Pasti Suatu Hari Nanti Haruman Ibumu Akan Pergi Buat Selamanya

Bersyukurlah sekiranya engkau masih mempunyai ibu. Sayangilah ibu sepertimana dia menyayangi kita semenjak kecil hingga dewasa.

ARTIKEL MENARIK:
1. Pengakuan Gadis 18 Tahun 'dipakai' Bapa Sendiri Hingga Hamil Dua Anak

2. ‘Bercinta Lepas Nikah Dgn Gadis Berpurdah, Tapi Malam Pertama Kami Buat Jantung Aku Hampir GUGUR !!’

3. Hantar Ibu Ke Rumah Orang Tua. Satu Hari Ibu Panggil Dan Minta Kipas, Peti Sejuk Dan Tukang Masak Untuk…

4. KISAH NYATA MATI SURI (Hidup kembali setelah mati)

5. Kisah Benar!!.. Sepasang couple kemalangan hancur berkecai selepas mencabar TUHAN


loading...

Kasih sayang ibu kepada si anak tiada tolok bandingnya dan tidak terbalas segala jasanya terhadap kita si anak yang ditatang seperti minyak yang penuh.




Oleh: Nazar Yamat

Video ini aku rakam tanpa pengetahuan ibu dan kamera juga disembunyikan.

Video ini aku harap dapat korang aplikasikan. Kepada yang masih punya ibu. hargailah mereka dan jagalah mereka.

Saya kehilangan ayah ketika berusia 1o tahun dan membesar dengan seorang ibu yang dalam kesusahan. ALhamdulillah, saya masih bersyukur kerana masih punya ibu.

Aku burn tiket flight ke Penang dan terus pegi ke Terminal Bersepadu Selatan (TBS) untuk membeli tiket bas pada malam itu jugak sewaktu tamatnya kursus IMKK dan sampai pada waktu subuh.

Ibu tengok aku ada dalam bilik, ibu terkejut, lalu aku panggil ibu, 'Abang cik nak cakap satu benda ni".

Maka berlakulah situasi ini tanpa dia sedar kamera tersembunyi. Terima kasih ibu, terima kasih kerana menjaga aku dari kecil sehingga besar.

Video ini saya buat untuk anak-anak di luar sana agar yang mana ada berkecil hati dengan ibu anda, balikah mintak maaf dengan mereka. Bila mana mereka sudah tiada, maka hilanglah satu keberkata doa.

Sayangilah ibu anda selagi mereka masih ada. Peluklah, ciumlah ibumu, kerana pasti suatu hari nanti haruman ibumu akan pergi buat selama-lamanya.

Aku seorang anak kampung yang kini berada di rumah pusaka bonda. Jangan bersedih ibu. Doakan saya berjaya seperti kalian semua.

doakan saya dimurahkan rezeki dan diberikan rezeki yang berpanjangan, Insha Allah.

Ibu, tiada rezeki harta wang ringgit, cukuplah rezeki aku punyai ibu. Doakan saya ya sahabat di luar sana!.

Semoga video ini sedikit sebanyak membuka pintu hati kita semua. Saya tak baik dan tak sempurna tapi saya cuba untuk sempurna di mata ibu saya. - Bulletin Media

Tulus ikhlas,
Nazar Yamat.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post