King Coco Mengaku Hamil, Mahu Bersalin Di Luar Negara

King Coco Mengaku Hamil, Mahu Bersalin Di Luar Negara

Kepada peminat dan pengikut King Coco anda pasti perasan akan hashtag ‘rezeki anak’ dalam status-status terbaru di Instagram dan ya, King Coco sudah pun mengandung.

King Coco Mengaku Hamil, Mahu Bersalin Di Luar Negara
King Coco Mengaku Hamil, Mahu Bersalin Di Luar Negara

Dia sendiri tidak menyangka yang dirinya mengandung secepat itu selepas berkahwin pada 1 Januari 2017 yang lepas dengan suami orang Capt Azrin.

ARTIKEL MENARIK:
1. Tolonglah Saya Viral Kematian Anak Saya ini-Ibu Kecewa

2. Mayat Bayi di Letak di Surau Berserta NOTA Minta di Kafankan, Tapi Bayi Tersebut Masih Belum Meninggal

3. Inilah Hasilnya Bila CCTV Dipasang Dalam Tandas Yang Amat Mengejutkan

4. Dua Gadis 15 Tahun Ditahan Selepas Cuba Merogol Seorang Lelaki. Astaghfirullah !

5. “Saya Mahu Bersalin Di Luar Negara, Takut Bakal Bayi Dibomohkan Oleh Pendengki” – Coco Akui Hamil


loading...

Pada mulanya, King Coco tidak percaya yang dirinya mengandung sehinggakan dia membuat pemeriksaan sebanyak 3 kali di klinik.

“Tapi yang kelakarnya saya sentiasa terbayang-bayang kesakitan apabila melahirkan anak kelak, sampaikan termimpi-mimpi dibuatnya.

“Sebenarnya kalau tidak mengandung, saya memang bercadang untuk mengambil anak angkat. Saya sukakan budak-budak. Sekurang-kurangnya saya tidak berasa sunyi apabila suami tiada di rumah. – King Coco

Okay, dia mengandung tu kira memang rezeki dia kan… Tapi, apa yang mengejutkan, Coco mendakwa akan melahirkan anak tersebut di luar negara. Pulak?

King Coco memberitahu sebab dia nak melahirkan anak di luar negara kerana hendak menciptakan kenangan untuk anak-anaknya apabila mereka dewasa kelak.

Okaylah tu, esok bolehlah claim yang anak engkau tu banyak kacukan macam engkau jugak kan Coco… Ahaks!

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post