Bapa OKU Maut Dipukul Orang Kampung, Dituduh Rogol Anak Sendiri

Pulau Bornoe: Seorang ayah mengalami nasib malang apabila dihakimi oleh penduduk kampung Buluk Kumba hingga maut kerana dituduh merogol anak kandung sendiri, lebih memilukan apabila kejadian main hakim itu turut disertai oleh anggota polis.

Bapa OKU Maut Dipukul Orang Kampung, Dituduh Rogol Anak Sendiri
Bapa OKU Maut Dipukul Orang Kampung, Dituduh Rogol Anak Sendiri

Mangsa yang berusia 38 tahun adalah seorang OKU (Bisu) manakala anak gadisnya yang sarat mengandung 4 bulan juga dikatakan bisu.

ARTIKEL MENARIK: Kerana Tewas Game Online Tanduk Skrin Komputer Hingga Kepala Tersangkut

loading...

Menurut saksi kejadian, anak mangsa ditanya oleh anggota polis siapa yang merogolnya hingga mengandung, ketika itu anak mangsa menunjukkan gambar ayahnya sambil memberi isyarat leher dipotong.

Pihak polis yang menyiasat menyangka bahawa bahasa isyarat tersebut bermakna “jika gadis itu tidak menuruti kemahuan ayahnya atau kejadian diceritakan kepada orang lain, dia akan dibunuh”

Pihak polis yang salah faham dengan bahasa isyarat tersebut terus pergi ke rumah mangsa, bagaimanapun kemarahan penduduk kampung yang terlalu ramai tidak dapat dikawal sehingga membelasah mangsa sampai maut.

Bagaimanapun selepas mangsa meninggal dunia dalam perjalanan ke hospital barulah diketahui bahawa sepupunyalah yang merogol anak gadis mangsa, sementara bahasa isyarat yang di tunjukkan gadis berkenaan sebenarnya bermaksud “jangan bagi tahu ayah saya hamil, nanti dia bunuh saya”

Dimaklumkan mangsa adalah merupakan seorang banduan yang baru sahaja bebas dari penjara bulan lalu, sepanjang dia berada dalam penjara anak gadisnya itu di berikan kepada bapa saudaranya untuk dijaga di kampung berkenaan.

Dipercayai anak gadis mangsa dirogol ketika dia berada dalam tahanan penjara, lebih mengejutkan apabila suspek yang merogol gadis OKU berkenaan adalah merupakan seorang anggota polis sekaligus merangkap sepupu mangsa rogol.

BACA TOP 3 INI JUGA:
Ngeri..!! Orang Cina Hina Azan-{islam} & Hampir 5ribu Umat Islam Bertindak Naik Hantu Memba...
Bunuh Anak 3 Tahun, Bapa & Teman Wanita Dihukum Gantung Sampai Mati
MasyaAllah!! Nenek Berusia 83 Tahun Dir0go1 Ketika Mengambil Wudhu


________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:
Bapa OKU Maut Dipukul Orang Kampung, Dituduh Rogol Anak Sendiri Bapa OKU Maut Dipukul Orang Kampung, Dituduh Rogol Anak Sendiri Reviewed by Bulletin Media on 8:09 am Rating: 5

No comments

Post AD

home ads