Akhirnya Rita Rudaini Tampil Beri Komen Mengejutkan Isu Hubungan Dengan Aqasha

Akhirnya Rita Rudaini Tampil Beri Komen Mengejutkan Isu Hubungan Dengan Aqasha

Sekian lama enggan memberi sebarang komen, akhirnya Rita Rudaini tampil menjawab isu hubungannya dengan Aqasha.

Akhirnya Rita Rudaini Tampil Beri Komen Mengejutkan Isu Hubungan Dengan Aqasha
Akhirnya Rita Rudaini Tampil Beri Komen Mengejutkan Isu Hubungan Dengan Aqasha

Ini komen Rita yang dipetik daripada Berita Harian Plus:

ARTIKEL MENARIK: Ibu gaduh dengan Zarina Anjoulie, Zarina Zainuddin mohon maaf bagi pihak ibu

loading...


''Saya tak mahu komen apa-apa. Tak perlu saya panjangkan isu ini. Saya tak kisah apa yang berlaku dan apa yang diperkatakan orang. Saya tidak kisahlah apa orang nak cakap. Biarlah apa saja tanggapan orang terhadap saya. Apa yang penting saya fokus dengan apa yang dilakukan. Saya lebih fokus terhadap perkara yang dicintai. Kerjaya saya harus diteruskan dan apa yang saya mulakan tidak boleh terhenti begitu saja. Saya ada anak untuk dibesarkan''.

Terdahulu, Rita Rudaini dikaitkan sebagai orang ketiga dalam rumah tangga Aqasha berdasarkan pendedahan daripada abang ipar Aqasha sendiri.



Sumber berita: BH Plus & Beautifulnara

BACA TOP 3 INI JUGA:

  1. Amboi Hajjah, Ketatnya! – Fesyen Neelofa Di Sidang Media AME2017 Dikritik Teruk Peminat
  2. Salam Takziah Buat Azharina Dan Sekeluarga Atas Pemergian Anak Keduanya
  3. Rahsia Hattan Terus Dibongkar, Hattan Dilabelkan Sebagai Beruk


________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post