8 Bulan Bercinta Baru Tau Kekasih Adalah Pondan

8 Bulan Bercinta Baru Tau Kekasih Adalah Pondan

Bornoe: Pangkalan Bun,seorang lelaki desa pasir panjang Rizki Budian tidak dapat mengawal perasaan terkejut apabila mengetahui kekasihnya yang ia tergila gilakan selama ini adalah seorang pondan.

8 Bulan Bercinta Baru Tau Kekasih Adalah Pondan
8 Bulan Bercinta Baru Tau Kekasih Adalah Pondan

Selama 8 bulan mereka menjalin cinta,keduanya jarang bertemu kerana Rizki duduk di pangkalan bun manakala kekasihnya Laure 21 di desa Manis Mata.

ARTIKEL MENARIK:  Kerana Tewas Game Online Tanduk Skrin Komputer Hingga Kepala Tersangkut

loading...

Menurut Rizki mereka akan bertemu dalam dua kali sebulan” saya tak tahu kalau dia sebenarnya lelaki,saya menyesal dan malu.kata Riski di balai polis Pangkalan bun 23/03/2017 kelmarin.

Ia menceritakan setiap kali mereka bertemu dengan Lauren tak ada rasa curiga sedikit pun,selama 8 bulan lauren mengaku sebagai seorang perempuan.

Perwatakan Lauren bila dilihat dengan mata kasar sememangnya bisa menipu mana mana lelaki,sekilas dia nampak sebagai seorang perempuan cantik putih, gebu badan melentik tinggi lampai.



Tak kalah juga dengan gerakan badannya yang ayu lemah lebut bak wanita sungguhan.

Menurut Rizki yang bekerja di Wira sewasta setiap kali bertemu, Lauren akan mengenakan tudung,beberapa bulan terakhir ini hubungan mereka semakin rapat hingga perjalanan cinta itu berakhir disebuah hotel bajet.

Namun sayang,ketika keduanya hendak melepas rindu,tempat hotel mereka bermalam diserbu oleh jabatan agama Pangkalan Bun kamis kelmarin.

Louren mengaku datang ke Pangkalan Bun menemui kekasih yang dia perdayai melalui laman media sosial itu,ia menumpang di salah satu rumah rakannya sepanjang ia bertemu Rizki.

Bagaimanapun keduanya terpaksa di hadapkan dimahkamah Pangkalan bun jumaat semalam bagi mempertanggung jawab kan perbuatan mereka.

BACA TOP 3 INI JUGA:
Kerana Tewas Game Online Tanduk Skrin Komputer Hingga Kepala Tersangkut
Nasib Malang Bayi 8 Bulan Ditikam Ibu
Ngeri..!! Orang Cina Hina Azan-{islam} & Hampir 5ribu Umat Islam Bertindak Naik Hantu Memba...


________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post