Breaking News

[VIDEO] Promosi Jamu, Liana Rosli Buat Aksi Ramas Punggung

loading...

Siapa yang tidak kenal dengan Liana Rosli yang sering menggunakan aksi berunsur lucah semata-mata untuk melariskan jualan produk jamu miliknya.

[VIDEO] Promosi Jamu, Liana Rosli Buat Aksi Ramas Punggung
[VIDEO] Promosi Jamu, Liana Rosli Buat Aksi Ramas Punggung

Anak kepada pelakon veteran Normah Damanhuri ini seolah-olah tidak mengendahkan kritikan netizen sebaliknya terus memuat naik videonya yang beraksi ghairah di laman Instagram.

ARTIKEL MENARIK:
1. TERUJA 'Bank In' Gaji Pertama Kat Abah. Kegembiraan Gadis Ini TERBANTUT Bila Dapat Berita MENGEJUTKAN !!!

2. "Aku Ketagih.." - Kisah Benar, Luahan Seorang Wanita Yg Ketagih TAHAP KRONIK ! Memerlukan Bantuan Anda

3. "Dah tahu suami gaji RM800-RM1,000, janganlah beranak banyak... Kan dah menyusahkan diri sendiri"

4. “Saat jangkal apabila anda jumpa timun dalam panggung wayang selepas sesi Fifty Shades Darker,” - Timun Ditemui Selepas Tayangan Filem Erotik. Agak-agak Apa Yang Diorang Buat Dengan Timun Tu Ya??? Jom Baca...

5. PELIK Anak Asuhan 5 Tahun Masuk Bilik Dengan Anak Lelaki. Apa Yang Mereka Lakukan Buat Ibu MENGUCAP PANJANG !!!


loading...



Liana Rosli (kiri) bersama Normah Damanhuri
Terbaru, anak keempat Normah yang lebih dikenali sebagai Kak KM ini memuat naik video dia meramas punggung beberapa orang individu yang menggunakan salah satu produk jamunya.

Perkara yang menarik perhatian netizen adalah aksinya meramas punggung wanita terutamanya yang bertudung sehingga menampakkan sedikit bahagian pinggang wanita berkenaan.

Liana dalam video tersebut membuat perbandingan di kalangan mereka yang menggunakan produknya iaitu punggung akan menjadi lebih pejal atau montok.

Turut kelihatan dalam video tersebut pelakon Zulin Aziz yang turut memegang punggung salah seorang pengguna produk Kak KM.

Tidak berhenti setakat itu, Kak KM turut memaparkan seorang wanita yang memperlihatkan punggungnya dengan memakai seluar pendek dan ketat.

Dengan nada suaranya yang menghairahkan, Liana meramas dan memukul punggung wanita tersebut.


Netizen menganggap cara promosi yang dilakukan Liana adalah tidak sopan dan menjatuhkan maruah seorang wanita.

Namun, tidak kurang juga yang menganggap ianya sebagai jenaka.

Pemerhatian di laman Instagram Liana terdapat beberapa lagi video yang dimuat naik dan sebahagiannya adalah aksi-aksi berunsur lucah melibatkan hasil penggunaan produk jamunya dan memujuk orang ramai untuk membeli produk jualanya.

Liana sebelum ini sering dikecam netizen susulan sengaja menayang sebahagian payudara selain beraksi ghairah dalam video yang dimuat naik di laman sosial.

Namun, dia tidak mempedulikan kata-kata teguran dan kutukan di media sosial miliknya serta bertindak memuat naik video baharu dengan aksi lebih panas dan menghairahkan.




________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:
loading...
loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments