TERKINI!! Ary Malik Meninggal Dunia

TERKINI!! Ary Malik Meninggal Dunia

Pelakon dan pengacara, Ary Malik, 46, atau nama sebenarnya Nurita Maliha Aryanee Malik meninggal dunia kira-kira pukul 7.17 malam tadi.


TERKINI!! Ary Malik Meninggal Dunia
TERKINI!! Ary Malik Meninggal Dunia

Beliau meninggal dunia di Hospital Ampang akibat kanser ovari tahap empat yang dihidapinya.

ARTIKEL MENARIK:
1. Berita Ary Malik Meninggal Dunia Tidak Benar

2. PERGHHHH TERLAJAK MEWAH!! Jom tengok 38 FOTO HD EKSKLUSIF PERSANDINGAN MEWAH SHUIB SEPAHTU & SITI SARAH!!

3. Akhirnya Terlerai Jua!!!! Jom lihat 35 foto HD Eksklusif sekitar Majlis Pernikahan Jep Sepahtu & Sari Yanti yang Terlajak Romantis!!

4. Jep Sepahtu Dan Sari Yanti Sah Bergelar Suami Isteri, Majlis Diadakan Secara Tertutup

5. Hidap KANSER OVARI - ARY MALIK Kini KRITIKAL


loading...

Menurut rakan baik keluarganya yang dikenali sebagai Sam, Ary menghembuskan nafas terakhir di sisi suami, Shahrul Nizam Shaharuddin, 46, dan tiga orang anaknya, Nurh Zoe Iman Malik, 19, Dinda Pelangi Timor Malik, 13, dan Ratu Chinta Mecca Malik, 11.



Penyakit Ary mula dikesan sejak setahun lalu dan sudah menjalani pembedahan pada bulan Mei lepas di Hospital Tunku Mizan, Wangsa Maju, di sini.

Ary dimasukkan ke Hospital Ampang pada minggu lalu selepas Shahrul Nizam mendapati keadaaan kesihatan isterinya semakin lemah dan tidak stabil serta tidak sedarkan diri setelah dua hari berada di dalam wad.

Pada era 1990-an, Ary dikenali dek kepetahannya mengacarakan program hiburan popular iaitu MTV serta Muzik-Muzik. Dia juga pernah menyertai rancangan realiti iaitu MasterChef Malaysia terbitan Astro pada tahun 2012 dan layak sehingga ke peringkat akhir.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post