Breaking News

Nurul Hidayu Pula Dedah Perangai Sebenar Suami

loading...

Ada orang paksa kau main bini kau ke? Ke aku rogol kau, pastu aku pregnant? kata Nurul hidayu menangkis tuduhan suaminya Mohamad Kasiren yang mendakwa menjadi orang suruhan (babu) isterinya sepanjang perkawinan mereka.

Nurul Hidayu Pula Dedah Perangai Sebenar Suami
Nurul Hidayu Pula Dedah Perangai Sebenar Suami

Nurul berkata kes ini bermula pada 04/02/2017 lalu,diaman dia pergi ke bengkel tempat suaminya bekerja,ketika sampai dia melihat suaminya main masej,apabila ditanya dimana handphonenya Mohamad Kasiren memberi alasan telah dibuang.

ARTIKEL MENARIK:
1. AKHIRNYA Terbogkar Cerita Sebenar SUAMI Dituduh Isteri Buat Seks Dengan Pelajar form3..Patut la.Rupanya Isteri...

2. (Video) Demi Nyawa Keluarga, Lelaki Ini Di Hukum Gantung Sampai Mati Kerana Membunuh Perompak. Jom tengok Perkembangan Terbaru Kes Ini

3. VIDEO: GADIS MALANG ! Lepas 2 Kali Buat Hubungan Seksual, Baru Dia Tahu Rupanya Boyfrennya Seorang Wanita !

4. Pesawat Mendarat Kecemasan Kerana Bau Kemaluan Wanita Terlalu Busuk

5. VIDEO: JIJIK ! Tindakan Janda Ini Yg Cuba Menggoda Suami Rakan Sendiri Berakhir Dengan TRAGIS !


loading...

Ketika itu juga Nurul berkata suaminya mengeluarkan kata kata kesat dan memaki hamun dan tidak mengaku nahwa siaminya itu memiliki perempuan lain.

Menurut nurul semasa dia berpantang suaminya itu beberapa kali membawa seorang perempuan melayu balik kerumah dan katoi,ketika itu dia mengaku dia memang ada perempuan lain dan menyalahkan nurul sebagai puncanya.

Selain itu nurul juga diugut akan di pukul menggunakan Ekzos motorsikal,seorang ahli keluarganya menjadi saksi kejadian itu.

Tidak cukup dengan itu,katanya ketika mereka berselisih faham beberapa kali juga dia kena tangan suaminya dan tidak sekalipun membuat laporan polis karena masih lagi memberi peluang kepada suaminya untuk berubah.

Bagaimanapun isu yang tersebar yang mendakwa dia telah memperbabukan suaminya itu turut menjadi tamparan hebat,Berikut luahan Nurul:



Kredit - Eberita.org.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:
loading...
loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments