Header Ads

Ini Kronologi Sebenar Ibu Kelar Bayi Berusia 2 Bulan Sampai Mati..

loading...

Punca seorang ibu sanggup kelar bayinya sendiri yang berusia 2 bulan di kuarters tentera di Kok Lanas semalam masih lagi menjadi tanda tanya dan misteri.

Ini Kronologi Sebenar Ibu Kelar Bayi Berusia 2 Bulan Sampai Mati..
Ini Kronologi Sebenar Ibu Kelar Bayi Berusia 2 Bulan Sampai Mati..

Nur Kamelia Kamaruzzaman, 20 sepupu mangsa mendedahkan terakhir kali berjumpa mangsa, dia dilihat manja, manakala ibunya tidak menunjukkan sebarang sikap yang pelik.


ARTIKEL MENARIK:
1. ALLAH ! Polis DEDAH Punca Sebenar Ibu Sanggup Sembelih Anak Berusia 2 Bulan, Kes Baru Berlaku Sebentar Tadi !

2. KEJAM!! Ibu kelar bayi dua bulan SAMPAI mati DI KELANTAN

3. Sayu : Gadis ini dibakar ibu hidup-hidup akibat kahwin tanpa restu .. ini hukuman untuk ibu nya yang kejam itu (8 Gambar)

4. ALLAHHUAKBAR ! UPDATE ! Akhirnya Polis Dedah Kisah Sebenar Gadis Ditelan Ular Sawa Di Kulim Hingga Buat Ramai ...

5. SAYU.... Rupanya Ini Punca Sebenar Mayat Ujang Samudera Ditemui Dalam Keadaan Menyayat Hati... Kesiannya Ya Allah...

loading...

Sementara Ibu wanita berkenaan, Meriam Ismail, 56, berkata bisikan tersebut telah menyuruh Fadhilah supaya membunuh anaknya.

“Fadhilah beritahu saya, suara itu menyuruhnya menutup Nur Areesa Sofea Jiry, 2, (mangsa) menggunakan bantal.

“Bukan itu sahaja, suara tersebut juga menyuruh Fadhilah mengelar anaknya itu menggunakan pisau,” katanya ketika ditemui pemberita di rumahnya di Kampung Jal Kechik di sini semalam.

Untuk maklumat umum berikut adalah kronologi kejadian,yang diceritakan salah seorang yang tinggal di kem tersebut.
Kronologi ibu kelar bayi berusia 2 bulan.

Sebelum kejadian berlaku pada jam 2.45 petang semalam Suspek menyuruh suaminya untuk membelikan roti ke kedai,karena dia tak pernah membiarkan anak dia membeli tanpa pengawasan.

Pada hari kejadian suspek dilihat seperti dirasuk dan menyuruh dua anaknya lagi untuk keluar.

Anaknya melihat ibunya turun kebawah sambil menelefon ayahnya dan menyuruh ayah tiga beradik itu untuk menghubungi polis dengan segera.

Suami yang terkejut dan bertanya apa yang mahu direpot,risau dengan hal itu beliau segera bergegas balik kerumah.

Jiran yang perasan dengan suara bising tersebut,terus ke rumah suspek dan melihat mangsa terbaring di atas tilam di ruang tamu rumah berkenaan dalam keadaan berlumuran darah dan terus memaklumkannya kepada pihak polis.

Suami yang sampai dirumah terkejut selepas melihat anaknya yang berusia 2 bulan sudah meninggal dengan kesan kelar pisau dileher kiri.Suaminya terus memanggil pegawai lain selepas membuat laporan polis.

Menurut saksi yang turut berada di kem tersebut berkata suspek ada bagitahu jirannya sahaja bahwa dia selalu mendengar bisikan ditelinga yang menyuruh untuk membunuh mangsa.

Katanya lagi blok yang diduduki suspek adalah blok lama dan duduk berseorangan ditambah lagi suspek yang baru sahaja lepas berpantang.

Kemungkinan besar apa yang di buat oleh suspek bukanlah dalam keadaan sedar.katanya.

“Mayat mangsa dihantar ke Hospital Raja Perempuan Zainab II (HRPZ II), Kota Bharu, untuk bedah siasat sebelum dikebumikan di tanah perkuburan Kampung Jal Kecik.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:
loading...

No comments

Powered by Blogger.