Dua Pelajar UMP Berkelah Di Gambang. 'Saya Tengok Dia Terjun, Lepas Tu Saya X Nampak Lagi..'

Dua Pelajar UMP Berkelah Di Gambang. 'Saya Tengok Dia Terjun, Lepas Tu Saya X Nampak Lagi..'

Dua Pelajar UMP Berkelah Di Gambang. 'Saya Tengok Dia Terjun, Lepas Tu Saya X Nampak Lagi..'

Dua Pelajar UMP Berkelah Di Gambang. 'Saya Tengok Dia Terjun, Lepas Tu Saya X Nampak Lagi..'

Dua Pelajar UMP Berkelah Di Gambang. 'Saya Tengok Dia Terjun, Lepas Tu Saya X Nampak Lagi..'


Kuantan: Dua penuntut Universiti Malaysia Pahang (UMP) ditemui lemas di Air Terjun Berkelah, Gambang, di sini, petang semalam.

ARTIKEL MENARIK:
1. Myra Yang Dituduh Pembuli Pula Buat Laporan Polis!! Rupanya Ini Cerita Sebenar Yang Mengejutkan!!!

2. Tujuh remaja berbasikal ditahan polis di Dataran Bandaraya Johor

3. Individu Dedah Siapa Pemandu Wanita Langgar Remaja Basikal

4. KINI TERSEBAR.. 7 Screenshot Perbualan Chat Sulit Antara King Coco Dan Seorang Wanita Yang Dimaki Teruk Kerana Didakwa Menggangu Suaminya!!! Walhal Wanita Itu Hanyalah..

5. Gambar Pemungut Sampah Dijadikan Bahan Lawak di Twitter Namun Warga Internet Tampil Pertahankannya


loading...

Mangsa, Muhammad Azrul Khairudin, 20, berasal dari Kampung Banggol Perdong Manir, Kuala Terengganu, Terengganu dan Muhammad Zahid Hamidi Mohd Hasan, 20, berasal dari Seri Menanti, Muar, Johor.



Ketua Polis Daerah Kuantan, Asisten Komisioner Abdul Aziz Salleh berkata, kedua-dua mangsa adalah penuntut semester tiga dalam jurusan Sains UMP. “Siasatan awal mendapati, kedua-dua mangsa bersama 11 lagi rakan tiba di pusat perkelahan itu sebelum mandi beramai-ramai,” katanya ketika dihubungi, di sini.

Beliau berkata, kehilangan kedua-duanya disedari rakan mereka yang mendapati mangsa tidak timbul selepas terjun. Katanya, anggota dari Balai Polis Gambang bersama anggota skuba Balai Bomba dan Penyelamat Taman Tas dibantu anggota Angkatan Pertahanan Awam Malaysia (APM) yang tiba di tempat kejadian menjalankan operasi mencari dan menyelamat (SAR).

Menurutnya, Muhamad Azrul ditemui pada jam 3.25 petang diikuti Muhammad Zahid setengah jam kemudian. “Mayat kedua-dua mangsa dibawa ke Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA), di sini, untuk bedah siasat dan polis sudah menghubungi keluarga mereka.-HMetro

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post