Baru Seminggu Kahwin, Isteri Minta Cerai Kerana Suami Tak Nak ‘Masuk Pintu Belakang’ ..

Baru Seminggu Kahwin, Isteri Minta Cerai Kerana Suami Tak Nak ‘Masuk Pintu Belakang’ ..

Seminggu Kahwin Isteri Minta Cerai Karena Suami Enggan Jamah Bagian Belakang|Sephia 30 tahun yang baru seminggu menikah dengan suaminya juan di ajukan kemahkamah agama karena kes perceraian pada 06.08.2016

Baru Seminggu Kahwin, Isteri Minta Cerai Kerana Suami Tak Nak ‘Masuk Pintu Belakang’ ..
Baru Seminggu Kahwin, Isteri Minta Cerai Kerana Suami Tak Nak ‘Masuk Pintu Belakang’ ..
Namun sephia masih mempersoalkan tindakan suaminya yang terlalu sensitif dengan hal hubungan cinta mereka.

ARTIKEL MENARIK:
1. Seminggu Kahwin Isteri Minta Cerai Karena Suami Enggan Jamah Bagian Belakang

2. Kisah Benar: Gadis Bawah Umur Ketagih Seks Selepas Dirogol

3. Nasi Lauk Sayur Kat Kantin Sekolah Rendah Harga RM2, Naluri Ibu Buat Saya Menangis Lihat Murid-Murid Ini Makan Dalam Keadaan Lapar

4. Perasan Perangai Isteri Berubah. Bila Tengok Mesej Di Telefon Memang Buat Aku INSAF !!!

5. "Bagi MADU KAU TIDUR Sini..Kau Tengok MACAM MANA DIA LAYAN AKU"!! Suami KEJAM PAKSA ISTERI PERTAMA Tengok AKSI PANAS BERSAMA ISTERI KEDUA Kerana Tak Puas



loading...

Sephia adalah seorang janda yang tidak memiliki anak dan memiliki kerjaya yang bagus,jadi tidak hairan juan yang kacukan melayu cina ini sanggup menikahinya.

Akan tetapi pernikahan mereka cuma bertahan seminggu karena sephia tidak puas hati atas perangai suaminya yang tidak mahu berhubungan intim lewat jalur belakang.

Disela sela menunggu keputusan pengadil sephia berkata bahwa suaminya juan tidak bisa memuaskannya di ranjang.

Yang namanya hubungan intim itu tidak kira kuat atau pada tempatnya tapi lebih pada kenikmatannya,bila hanya satu saja yang merasakan kenikmatan buat apa dipertahankan” katanya.

Selepas mengucapkan hal itu akhirnya sephia mengaku bahwa dia menggugat cerai karena suaminya tidak mahu lewat jalur belakang.

“Sebenarnya saya tidak suka lewat tempat normal,mungkin sudah nasib saya yang pernah dirogol hingga terauma dan ketagih sampai sekarang”sambungnya.

Sephia meneteskan air mata menyingkap kembali masa silamnya yang ngeri bahwa dia pernah di rogol oleh pemandunya sendiri beberapa kali lewat belakang ketika suami pertamanya bekerja.

Namun karena merasa berdosa ia kemudian melaporkan kejadian itu kepada suami dan pihak polis pada tahun 2010.

Selepas kejadian itu ada yang tidak kena dengan kebutuhan seks sephia ketika berhubungan intim dengan normal Bersama suaminya.

Ia mengeluh kepada suaminya dan timbul pergaduhan hingga akhirnya cerai.Saya tak sangka bahwa suami yang kedua saya ini juga tidak memenuhi kebutuhan batin saya ‘tutupnya.

Bagaimana pun hakim megingatkan sephia untuk bertemu doktor setelah memberikan nasihat menerusi pandangan islam berkait seks dubur.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post