"Aku Ketagih.." - Kisah Benar, Luahan Seorang Wanita Yg Ketagih TAHAP KRONIK ! Memerlukan Bantuan Anda

"Aku Ketagih.." - Kisah Benar, Luahan Seorang Wanita Yg Ketagih TAHAP KRONIK ! Memerlukan Bantuan Anda

"Aku Ketagih.." - Kisah Benar, Luahan Seorang Wanita Yg Ketagih TAHAP KRONIK ! Memerlukan Bantuan Anda

"Aku Ketagih.." - Kisah Benar, Luahan Seorang Wanita Yg Ketagih TAHAP KRONIK ! Memerlukan Bantuan Anda

"Aku Ketagih.." - Kisah Benar, Luahan Seorang Wanita Yg Ketagih TAHAP KRONIK ! Memerlukan Bantuan Anda

Aku Ketagih!!

Salam.

Aku seorg gadis..berkerjaya..anggun..berkarisma..belum berkahwin…*maaf terpaksa memuji diri terlebih dahulu.

ARTIKEL MENARIK:
1. "Dah tahu suami gaji RM800-RM1,000, janganlah beranak banyak... Kan dah menyusahkan diri sendiri"

2. “Saat jangkal apabila anda jumpa timun dalam panggung wayang selepas sesi Fifty Shades Darker,” - Timun Ditemui Selepas Tayangan Filem Erotik. Agak-agak Apa Yang Diorang Buat Dengan Timun Tu Ya??? Jom Baca...

3. PELIK Anak Asuhan 5 Tahun Masuk Bilik Dengan Anak Lelaki. Apa Yang Mereka Lakukan Buat Ibu MENGUCAP PANJANG !!!

4. Susulan Kes Kemalangan Basikal..Lama Berdiam Diri, Ini Luahan Ibu Salah Seorang Mangsa Kepada Netizen !!!

5. Pesalah Dadah Lari Dari Tahanan Sebab Terlalu Rindukan Mak Yang Sudah Uzur



loading...

Masalah aku tak tau la berat ke tak pada ampa sekalian…tp tahap teruk dah pada aku..aku ketagih tahap teruk makan beras..sangat sangattt teruk…kalau orang tengok luaran mcm tak caya ja aku ada habit buruk…tu yg terpaksa memuji diri tu nak bg ampa imagine jap..*sigh..

Gigi geraham byk dh rosak sbb dok mengunyah beras dgn gembira..bgn pg sbelum gosok gigi p kunyah beras jap..nanti dh siap sbelum klua p keja amek segenggam untuk mkn sambil drive…balik keje terus tuju tempat beras..tabiat ni dh dekat 20tahun gak…dulu teruk sampai kurang darah..pastu stop kejap…tp tak lama…ketagihan beras dtg balik…

time study dok asrama sanggup panjat pagar nak keluar p kedai runcit beli beras…dan berterusan sampai sekarang…kadang2 takut jugak..appendix ke kurang darah dtg balik ke…tp sbb ketagihan melampau…tak boleh nk stop…meronta2 nak mkn beras…org tengok tv sambil kudap keropok ke buah ke aku kunyah beras dgn jaya sekali.

Pernah dengar org mengandung mengidam mkn beras…mengidam tu ok la kot sbb mkn sikit2 nk lepas syarat ja..aku ni tahap kronik dah..takut dgn kesan tp kalah dgn ketagihan…

aku suka sangat2 bau beras…rasa nk rendam kepala dalam tong beras..bila dh sedut bau beras puas2 baru mkn beras tu..aku nk stop tp aku tak kuat…mcmni ke ketagih dadah?

Please…sesapa ada tips nak stop ketagihan ni…org abis beras masak nasi tp aku abis sbb makan gitu je..pls help!!!…and thank u in advance for the tips…really appreciate. :)


– Rice eater

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post