Breaking News

ZALIM ! Mangsa Rogol Bomoh Cerita Detik NGERI Saat Dirogol Di Depan Isteri Bomoh Itu Sendiri...

loading...

Gadis 15 Tahun Dedah Kejadian Mengerikan Saat Dirogol Lelaki Pengamal Ilmu Hitam|Sepasang suami isteri ditahan selepas beberapa hari menjadi buronan polis kerana di dakwa menculik seorang remaja wanita berusia 15 tahun yang merupakan anak jirannya sendiri.

ZALIM ! Mangsa Rogol Bomoh Cerita Detik NGERI Saat Dirogol Di Depan Isteri Bomoh Itu Sendiri...
ZALIM ! Mangsa Rogol Bomoh Cerita Detik NGERI Saat Dirogol Di Depan Isteri Bomoh Itu Sendiri...

Pada awalnya kes berkanan diduga adalah penculikan peras ungut,namun setelah mangsa menceritakan sesuatu yang mengerikan menimpanya semasa dalam tahanan suami isteri tersebut membuat pihak polis terkejut.

ARTIKEL MENARIK:
1. (TrendinG) Mimpi Patah Gigi Taring Rupa-Rupanya Petanda Suami Dibunuh Dengan Kejam

2. ABANG DURJANA!!!Dua Abang Kandung Rogol Adik Secara Bergilir-Gilir Sejak 10 Tahun Yang Lalu...

3. Polis Dapat Tangkap 3 Suspek. Pengakuan MENGEJUTKAN Mereka Itu Buat Ramai MARAH !!!

4. Sayu : Allah selamat kan saya ...Wanita diculik masih berkain sembahayang semasa dilarikan (8Gambar)

5. TERKINI: Masyallah Seorang Budak Berusia 4 tahun Di Perkosa 3 Lelaki NEGRO, Kemudian Di Tanam Hidup2 Di Dalam Lumpur (5 FOTO)


loading...

Pada 3 Januari 2017 kelmarin mangsa dilaporkan hilang di percayai diculik oleh sepasangan suami isteri Toni 43 dan Robina,lebih dari seminggu menjadi buron pasangan itu akhirnya di tangkap di desa sungai lilin.palembang.

Mangsa yang enggan namanya didedahkan,mengaku bahwa dia di dera dan di rogol didepan seorang wanita yang dipercayai isteri Toni,selain itu beberapa sesajen dan keris turut berada di berhampiran.

Katanya selepas ia dirogol,air maninya akan di sapukan kepada hujung keris yang telah di sediakan,selain itu air liunya juga akan di hisap dengan cara paksa.

Sementara isteri suspek hanya akan duduk di depan sesajen sambil mulutnya berkumat kamit membaca mantara.

Polres Bungo AKP Afrito M Yang terkejut mendapat keterangan mangsa, terus menyiasat hingga akhirnya toni mengaku bahwa apa yang dia lakukan itu berkait dengan pengamalan ilmu hitam.

Katanya dia harus meniduri 32 perawan jika ingin ilmu hitam yang di tuntut menjadi matang,namun sebelum syarat pesugihan tersebut terpenuhi toni di tangkap oleh pihak polis diketahui remaja malang yang merupakan jirannya itu adalah mangsa ke 17.

Afrito menambah toni terpaksa ditembak di bagian kaki karena cuba melawan ketika dalam penangkapan siang tadi.

Bagaimanapun pasangan suami isteri berkenan disabit dengan kesalahan seksual Pasal 81 ayat (1) jo 76 D UU RI No 35 Tahun 2014 atau Pasal 55 dan 56 KUHP dengan ancaman 5 sampai 15 tahun penjara

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:
loading...
loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments