VIDEO: 'Saya Cakap: 'Ni Lori Saya'. Lepastu Dia Angkat Tangan Terus.....' PEMANDU LORI BONGKAR CERITA SEBENAR !

VIDEO: 'Saya Cakap: 'Ni Lori Saya'. Lepastu Dia Angkat Tangan Terus.....' PEMANDU LORI BONGKAR CERITA SEBENAR !

Kuala Lumpur, 22 Jan - Pemandu lori yang menjadi mangsa pukul beberapa lori hari ini tampil menjelaskan secara terperinci apa yang terjadi ke atasnya baru-baru ini. 

VIDEO: 'Saya Cakap: 'Ni Lori Saya'. Lepastu Dia Angkat Tangan Terus.....' PEMANDU LORI BONGKAR CERITA SEBENAR !
VIDEO: 'Saya Cakap: 'Ni Lori Saya'. Lepastu Dia Angkat Tangan Terus.....' PEMANDU LORI BONGKAR CERITA SEBENAR !

"Dia tanya, 'ni lori siapa?' Lepas tu saya cakap, 'ni lori saya'. Lepas tu dia angkat tangan dia terus pukul", kata lelaki berkenaan ketika ditemuramah secara langsung oleh Harian Metro.

ARTIKEL MENARIK:
1. UPDATE ! Polis Terpaksa Pecah Pintu Rumah Suspek & Temui Sesuatu Yg Sangat MENGEJUTKAN ! Patutlah Gangster Sangat !

2. DUNIA AKHIR ZAMAN!!(ViraL) Panik Lahirkan Anak 'Luar Nikah' Seorang Diri, 'Ibu' Sembelih, Kerat dan Buang Bayi Sendiri.

3. NAHHH ! Inilah Foto & Facebook Pemilik Kereta WWC8908 Merc Yg Belasah Pemandu Lori ! SHARE !

4. 'Saya Parkir Hanya 3 Kotak Sebelah Guard!' - Lelaki Ini Bongkar Sindiket Rosakkan Kereta Di KTM Salak Selatan

5. ZALIM ! Mangsa Rogol Bomoh Cerita Detik NGERI Saat Dirogol Di Depan Isteri Bomoh Itu Sendiri...



loading...

Ketika ditanya adakah dia sedar dia telah dibelasah oleh beberapa orang individu, mangsa berkata dia kurang jelas dengan kejadian.

"Saya rasa dalam sorang pukul saya, dua orang tendang saya. Tu je saya ingat", katanya.

Ditanya sama ada dia ada menerima sebarang ugutan, mangsa berkata tiada.

"Tiada. Bos beritahu saya yang diorang ni kumpulan gangster besar..", kata mangsa sebelum diikuti dengan sorakan 'gangster besar' dari orang ramai.

Ikuti video temuramahnya di sini.




________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post