VIDEO: 'Aku Tak Akan Maafkan Siapa Yg Sebar Video Aku Smule Sambil ....... Dengan Boyfriend Aku !'

VIDEO: 'Aku Tak Akan Maafkan Siapa Yg Sebar Video Aku Smule Sambil ....... Dengan Boyfriend Aku !'

Saya tak akan maafkan orang yang menyebarkan video tersebut.Kata Bella remaja wanita yang menjadi perhatian media selepas video smule dengan seorang lelaki di atas ranjang dalam keadaan mengaibkan (separuh bogel) sambil menyanyikan lagu memori berkasih tersebar dilaman media sosial.

VIDEO: 'Aku Tak Akan Maafkan Siapa Yg Sebar Video Aku Smule Sambil ....... Dengan Boyfriend Aku !'
VIDEO: 'Aku Tak Akan Maafkan Siapa Yg Sebar Video Aku Smule Sambil ....... Dengan Boyfriend Aku !'

Video smule berkenan tersebar sejak beberapa hari lalu menerusi akaun Instagram Lambe tureh .Tidak diketahui dengan jelas motif Pemilik akun tersebut membocorkan video peribadi pasangan berkenan.

ARTIKEL MENARIK:
1. [VIDEO] Cite Heboh 1 hr · Pembantu Rumah Ditahan, Hidang Kopi Dicemari Seluar Dalam & Darah Haid Pada Majikan

2. Akak Baju Pink Tu Suka Sangat Beli Nasi Kukus. Tapi Apa Yang Makcik Jual Tu Buat Memang MELAMPAU !!!

3. MENGGELIKAN: Anak Dara Hamil Lepas Simpan Anak Patung Dalam Bilik

4. Kenapa Nak Kecam Saya? - Pemilik Foto Viral ‘Budak 90an Sila Mereput’ Jelaskan Hal Sebenar


loading...

Katanya video berkenan di sedarinya Aldy (bekas kekasih bella) selepas beberapa rakan memaklumkan perkara itu padanya.

Pada awalnya kedua pasangan ini cuba menafikan bahwa orang dalam video smule berkenan bukanlah diri mereka,namun selepas akaun lambe tureh memviralkan screen shoot percakapan mereka,dimana kedua pasangan itu merayu supaya video itu dipadam menguatkan lagi kebohongan pasangan berkenan.

Kini kedua akaun pasangan tersebut menjadi mangsa bully natizen,ramai di antaranya menuturkan kata kata kesat selain menjadikan nasib malang yang menimpa pasangan kekasih ini sebagai pengajaran kepada orang lain.

Bagaimanapun lelaki dalam video mengakui kesilapannya dan memohon agar berhenti membulli serta menyebarkan video berkenan.sejurus itu bella juga turut meminta maaf kepada ramai dan tidak menyangka video lama berkenan telah bocor kelaman media sosial.

Sementara Pemilik Akaun Lambe tureh ketika dihubungi pemberita berkata sebenarnya video smule berkenan didapati dari akaun lama Aldy ketika bercinta dengan Bella.

“saya tak bocorkan video pasangan itu,mereka sendiri yang mengongsikannya di laman media sosial,saya mendapatkan video di akaun Instagram lama bekas kekasih bella,harapnya kepada semua agar lebih berhati hati selepas ini,katanya.



________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post