Suami Jahannam,Sumbat Kayu Pencanai Ke Dalam Dubur Isteri

Suami Jahannam,Sumbat Kayu Pencanai Ke Dalam Dubur Isteri

Seorang wanita hampir maut apabila suaminya bertindak kejam dengan memasukkan kayu pencanai ke dalam dubur wanita itu kerana didakwa mandul.

Suami Jahannam,Sumbat Kayu Pencanai Ke Dalam Dubur Isteri
Suami Jahannam,Sumbat Kayu Pencanai Ke Dalam Dubur Isteri

Wanita berusia 38 tahun itu dimasukkan ke Hospital Kolej Perubatan Kerajaan Dr Sushila Tiwari di Haldwani, Uttarakhand, utara India selepas mengadu sakit perut teruk.

ARTIKEL MENARIK:
1. Adik Danial Qusyairie 5 Tahun Yang Terlibat Dalam Kemalangan Ketika Main Basikal Tempoh Hari Telah Pun Menghembuskan Nafas Terakhir...

2. Koleksi Catatan Terakhir Remaja Wanita 12 Tahun Sebelum Gantung Diri Secara Live

3. VIDEO LIVE : Remaja Wanita Gantung Diri Akibat Tertekan Jadi Hamba Seks Bapa Tiri

4. Video: Suami Isteri Rentung Terbakar Dalam Treler

5. 'Maafkan Abah Nabila .. jika mama masih ada Nabila pasti cantik pakai tudung' - Luahan Bapa Tunggal Di Hari Pertama Persekolahan (6 Gambar)

loading...

Pasangan suami isteri yang berasal dari Nepal itu datang ke hospital bersama-sama selepas mangsa sakit perut selama beberapa hari.

Doktor pada mulanya menjalankan ujian X-ray tetapi mendapati tiada sebarang kesan kecederaan di dalam perut wanita berkenaan.

Akhirnya sepasukan lima doktor melakukan pembedahan dan terkejut apabila menemui kayu pencanai sepanjang 40 sentimeter di dalam usus wanita itu.

Dr Kedar Singh Shahi, seorang pakar bedah di hospital itu berkata
“Kami sangat terkejut. Kami tidak pernah melihat kejadian seperti ini, Kami hanya dapat melihat bayang-bayang kayu di x try,setelah membuat pembedahan kami menemukan kayu di dalamnya.

“Kerosakan dalaman yang di alami sangat serius dan dia boleh meninggal dunia. Saiz kayu pencanai adalah sekitar 40cm panjang ,itu adalah merupakan saiz yang besar untuk dimasukkan ke dalam badan manusia. “katanya

Wanita itu pada awalnya enggan untuk mejelaskan bagaimana kayu itu bisa masuk kedalam duburnya.

Keadaan mangsa sehari selepas pembedahan,ia dilihat dalam keadaan taruma dan takut bercakap dengan sesiapa serta kerap menangis,doktor yang merawat mula melawat beliau dan cuba meminta beliau menceritakan apa yang berlaku.

Setelah puas di pujuk ,Mangsa berkata bahwa dia tidak subur (mandul),dan dia kerap di seksa oleh suaminya karena hal itu,pada 22 disember lalu suaminya balik kerumah dalam keadaan mabuk.Mangsa di pukul sebelum kayu pencanai itu disumbat masuk kedalam duburnya dan mengugut untuk membunuhnya jika dia memberitahu sesiapa yang mengenalinya.

Tidak hanya itu,mangsa juga turut di kunci didalam bilik hingga keadaannya semakin teruk,kemudian beliau di bawa suaminya kehospital.

Beliau dibawa ke hospital pada 25 Disember bagaimanapun pelaku dilaporkan hilang selepas pihak hospital menyiasat.

Setelah di pujuk pihak hospital tmemaklumkan kejadian itu kepada pihak polis dan Naib Pengerusi NCW mula menyiasat perkara itu.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post