Stress Ditinggal Suami Ibu Tikam Anak 28 Kali Hingga Maut

Stress Ditinggal Suami Ibu Tikam Anak 28 Kali Hingga Maut

Seganas ganas ganas harimau sumatera tidak lah membunuh dan memakan anaknya sendiri,namun tidak dengan Pretty Juliana 32 yang membunuh anak kandungnya yang berusia 2 tahun 6 bulan dengan dua puluh tikaman di bagian badan termasuk satu tikaman panjang di bagian perut,hingga mengakibatkan usus kanak kanak malang berkenan terbuarai.

Stress Ditinggal Suami Ibu Tikam Anak 28 Kali Hingga Maut
Stress Ditinggal Suami Ibu Tikam Anak 28 Kali Hingga Maut

Kejadian mengerikan itu berlaku dirumah abang kandung sendiri sutan 39 di jalan deli tua melayu deli medan ahad 15/17 kelmarin.

ARTIKEL MENARIK:
1. Sayu : Darah nya mercik pada kad nama nya .. Penghantar surat maut dibawah lori sampah (5Gambar)

2. VIDEO LIVE : Remaja Wanita Gantung Diri Akibat Tertekan Jadi Hamba Seks Bapa Tiri

3. Sayu : Pengantin 2 bulan sue sedang hamil .. arwah dan suami maut terbakar kereta kemalangan (6Gambar)

4. Sayu : Maafkan aku Ayu .. Ayu maut bersujud badan berlipat motosikal dibonceng rempuh treler (6Gambar)

5. Tak Dapat Bantu Pun Tak Ape Janji Dapat Share Supaya Lebih Ramai Kawan2 Mend0akan Adik Kita Ini..,Sem0ga Tabah Menghadapi Dugaan Ini.... Amin Ya Rabbal Alamin ..

loading...

Pembunuhan itu pada awalnya disedari oleh anak sutan, jafa 10 dan radit 8 yang berlari keular rumah menjerit dan menangis meminta tolong pada ibunya dewi.

Ketika ditanya kedua anak berkenan hanya menunjukkan kata isyarat menunjuk kerumah mereka karena ketakutan.

Dewi Melisa 30 yang dalam perasaan ingin tahun terus masuk kerumah dan mendapati Muhammad Altahir anak adik suaminya itu sudah meninggal dengan keadaan usus terburai,manakala ibunya Juliana berada disamping mayat mangsa dengan memegang dua pisau dapur berlumuran darah.

Melihat kejadian itu dewi kemudian minta tolong kepada warga sekitar,dan segera dimaklumkan kepada pihak polis.

Menurut siasatan awal Pretty Juliana mengalami gangguan jiwa seperti halusinasi,ketika ditanya mengenai pembunuhan, Juliana berkata dia tidak membunuh anaknya akan tetapi membunuh seorang lelaki yang cuba merompak rumah yang didudukinya.

Sementara menurut keterangan sutan,adiknya Pretty Juliana sudah lama tinggal bersamanya,sebelum menikah lagi mereka sudah duduk satu bumbung rumah,tapi semenjak menikah Juliana dibawa suaminya kebatam namun datang semula ke medan karena ditinggalkan oleh suaminya setahun lalu.



“Ketika kejadian saya tak ada dirumah,saya beli nasi,tak sangka dia sanggup berbuat demikian,saya percaya ada sesuatu yang menganggau pikirannya ” katanya pada pemberita ketika dihubungi.

Penuturan yang sama juga di katakan oleh isteri sutan,semenjak adik suaminya itu berpisah dengan suami,Juliana didapi menjadi seorang yang pendiam dan kerapkali menampakkan perilaku seperti orang tertekan.

Di sisi lain sutan dan isteri berkata bahwa adik kesayangan mereka itu mengidap penyakit kanser.

“Dia steres karena di tinggal suami dan mengidap penyakit kanser,kami sudah berusaha mengobatinya tapi dia tidak pernah berubah katanya.

Kepala Unit Reserse Kriminal Kepolisian SektorDelitua, Iptu M Rian membenarkan kejadian dan pihaknya sudah membawa ibu mangsa kehospital untuk pemeriksaan mental.




Kredit - EBerita



________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post