"Saya Dikecam Teruk Seolah-Olah Saya Salah Seperti Bunuh Orang," Gadis Daki 'IPOH' Luah Perasaan

"Saya Dikecam Teruk Seolah-Olah Saya Salah Seperti Bunuh Orang," Gadis Daki 'IPOH' Luah Perasaan

"Saya Dikecam Teruk Seolah-Olah Saya Salah Seperti Bunuh Orang," Gadis Daki 'IPOH' Luah Perasaan

"Saya Dikecam Teruk Seolah-Olah Saya Salah Seperti Bunuh Orang," Gadis Daki 'IPOH' Luah Perasaan

"Saya Dikecam Teruk Seolah-Olah Saya Salah Seperti Bunuh Orang," Gadis Daki 'IPOH' Luah Perasaan


Salah seorang gadis yang didakwa memanjat papan tanda Ipoh di Jalan Kuala Kangsar yang menjadi viral di laman sosial telah meluhakan rasa kecewa selepas dia menerima kecaman teruk seolah-olah dia melakukan kesalahan seperti membunuh orang, lapor  Utusan Malaysia.


ARTIKEL MENARIK:
1. Amboi-Amboi!! Budak Darjah 6 Dicekup Tanpa Pakaian Buat "Projek" Haram Dalam Bilik Tidur. Budak Lagi Tuh!!!

2. Ini Luahan Netizen Yang Kecam King Coco Setelah Berkahwin Lelaki Orang, Ramai Kesian Isteri Pertama

3. Berhenti hina ibu saya, delete atau saya ambil tindakan - Anak

4. Biodata & Gambar Norfarihan Baharudin Remaja Panjat Mercu Tanda Ipoh

5. Viral aksi berani remaja panjat ‘Ipoh’ disiasat

Beliau yang berusia 23 tahun berkata dia juga ‘penat’ ekoran kecaman yang diterima itu.

“Saya tak nak beri keterangan langsung kat media. Saya penat kena kecam macam saya bunuh orang. Maaf,” katanya ringkas menerusi aplikasi WhatsApp.

Hasil tinjaun di laman Instagram miliknya, semua gambar yang memaparkan aksi dia dan rakan-rakan memanjat tanda tersebut telah dipadamkan selepas ia tersebar di laman sosial.

Difahamkan juga beliau merupakan seorang gadis yang selalu menyertai aktiviti lasak seperti mendaki bukit, selam skuba dan mengembara.

Tindakan gadis tersebut bersama sekumpulan rakannya yang rata-rata terdiri daripada wanita, memanjat papan tanda Ipoh disifatkan cukup merbahaya kerana perkataan itu dipasang pada bukit batu kapur setinggi 61 meter.

Malahan, struktur perkataan Ipoh tersebut terdiri daripada binaan setinggi enam meter dan berada pada ketinggian 67 meter itu boleh mengundang bahaya kerana didaki tanpa sebarang penggunaan tali keselamatan. - Siakapkeli.my

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post