MENGEJUTKAN!! Zila Seeron kini dah buka tudung!!! (3 gambar)

MENGEJUTKAN!! Zila Seeron kini dah buka tudung!!! (3 gambar)

Bekas finalis Akademi Fantasia, Zila Seeron yang juga bekas isteri Along Rajalawak kini membuat kejutan, dimana dia sudah tidak memakai tudung.

SIAPA SANGKA!! Masih ingat susuk tubuh berisi Saharul Ridzwan sewaktu berkahwin dulu, namun cuba lihat foto terbarunya yang dikatakan terkena sihir betul-betul memeranjatkan kami!!!
MENGEJUTKAN!! Zila Seeron kini dah buka tudung!!! (3 gambar)

Berdasarkan laman sosial Instagram miliknya, dia menampakkan rambutnya yang serba perang itu. Biar betul ni? -sumber Cari

ARTIKEL MENARIK:
1. SIAPA SANGKA!! Masih ingat susuk tubuh berisi Saharul Ridzwan sewaktu berkahwin dulu, namun cuba lihat foto terbarunya yang dikatakan terkena sihir betul-betul memeranjatkan kami!!!

2. TERBELIAK BIJIK MATA TENGOK!! Inilah rupanya Foto-Foto Eksklusif sekitar Hiasan Dalaman Pejabat Milik Dato Siti Nurhaliza!! MEWAH!!!

3. Hanez Suraya Teruk Dikecam Orang Ramai Setelah Fail Perceraian

4. PANAS TELINGA!! Setelah dedah tak dijemput ke AJL, ini pula tindakan mengejutkan Dato Vida pada TV3 yang korang tak sanggup baca!!!

5. PANAS!! Tak Tahan Lagi, Dato Vida Dedah Jumlah Kos Taja AJL Yang Lalu Buat Ramai TERKEJUT!! Patutlah Mengamuk!!!



loading...









Sumber asal: izyan.com 


________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post