Breaking News

Mati Tragis Seorang Janda Selepas Berzina

loading...

Mati Tragis Seorang Janda Selepas Berzina |Siapa sangka,rancangan seorang janda untuk menghabiskan malam bersama seorang lelaki yang bukan muhrimnya berhujung tragedi mengenaskan.

Mati Tragis Seorang Janda Selepas Berzina
Mati Tragis Seorang Janda Selepas Berzina

Jematun (46) seorang janda yang dibunuh dengan kejam sebelum mayatnya di masukkan dalam guni dan di buang ke sungai Kerta Dalam,Denpasar 21/17.

ARTIKEL MENARIK:
1. Anjing Ini Patah Kaki. Selepas Dirawat Doktor TERKEJUT Apabila Anjing Ini Berlari Ke Satu Tempat !!!

2. "MAAFKAN SAYA MAK, SEDAP SANGAT MAIN DENGAN AYAH !!" Anak Derhaka Kandungkan anak ayah sendiri HINGGA Terjadi Azab yang sangat MENAKUTKAN !.

3. Suami Hina Isteri Dlm Bilik Bersalin Hingga Isteri Pergi Selamanya, Tapi Akhirnya Baru Suami Dapat Tahu ...

4. ‘Anak Lukis Lukisan Dicabul, Selepas Disiasat... Ya Allah... Ibu Terkejut Beruk !’

5. ‘Bercinta Lepas Nikah Dgn Gadis Berpurdah, Tapi Malam Pertama Kami Buat Jantung Aku Hampir GUGUR !!’
loading...

Penemuan mayat Jematun disedari oleh warga setempat setelah melihat objek mencurigakan yang dibungkus dengan guni kira kira jam 08.00 pagi.

Setelah mengetahui isi dalam guni adalah mayat seorang wanita,warga memaklumkan penemuan itu kepada pihak polis.

Salah seorang penduduk berhampiran mayat di temukan,sekitar jam tiga pagi,anjing di sekitar kawasan perumahan itu tidak berhenti menyalak dan membuat bising sampai ia sempat mengintai keluar.

Menurut siasatan awal,Jematun di lihat terakhir kali dengan seorang lelaki bernama Arif Santoso 37,yang merupakan seorang pengendara ojek (motor sewa).

Tidak sampai 12 jam Arif Santoso kemudian di tahan oleh pihak polis berkait pembunuhan tersebut.

Arif mengaku,pada awalnya mereka bertemu di sebuah stor tempat Jematun bekerja,perkenalan itu berakhir dengan Arif berniat untuk menghantar Jematun baik kerumah.

Jematun kemudian meminta izin untuk ketandas,akan tetapi Arif mengikuti dari belakang dan mengajak mangsa untuk bersetubuh sebagai imbalan menghantarnya kerumah tanpa kos.

Selepas bersetubuh Arif Santoso kemudian tertarik melihat Handpone jenama Evercross milik Jematun,ia kemudian memintanya namun mangsa enggan untuk memberi.

Berang kemahuannya tidak dipenuhi Arif kemudian membenturkan kepala mangsa ke dinding dan di bekap menggunakan seluar dalam milik mangsa hingga meninggal.

Mayat mangsa kemudian di masukkan ke dalam guni sebelum di buang kesungai.

Bagaimanapun Arif dijerat dengan hukum pasal berlapis tentang pebunuhan berencana dengan ancaman hukum gantung sampai mati.



Kredit Eberita.org.


________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:


loading...
loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments