Isteri Keputihan Dibunuh Suami Disangka Curang Dengan Jantan Lain

Isteri Keputihan Dibunuh Suami Disangka Curang Dengan Jantan Lain

Seorang lelaki Muzakir di jerat dengan penjara seumur hidup dimahkamah kelmarin selepas didakwa membunuh isterinya Novanti 29 dengan memukul bagian kepalanya dengan batu hingga meninggal dunia pada tahun 2015 lalu.

Isteri Keputihan Dibunuh Suami Disangka Curang Dengan Jantan Lain
Isteri Keputihan Dibunuh Suami Disangka Curang Dengan Jantan Lain

Novanti di temukan warga dengan kepala pecah di rumahnya dipercayai dibunuh oleh suaminya hanya karena salah paham.Menurut sumber Novanti yang keputihan di sangka suaminya baru habis melakukan hubungan intim dengan lelaki lain.

ARTIKEL MENARIK:
1. Kerana Terlalu Cantik Dan Sering Menolak Lamaran Gadis Dikendurikan 4 Lelaki Secara Kejam Hingga Mati

2"Selepas saya masuk ke rumahnya Dia Terus Ikat Dan Paksa Saya Untuk. . . "Cerita Sebenar Gadis Melayu Yg Diikat Dan Dijadikan Seperti Hamba Selepas Mengenali Lelaki Melalui Laman Sosial..

3. MOHON SHARE ! Perogol Bersiri PALING KEJAM Di Dunia Akan Kembali Ke Malaysia Lepas 24 Tahun Dipenjarakan Di Kanada !

4. Tragis Sekali!! ((10 Gambar))Bapa Kerat & Makan Organ Bayi Sendiri...

5. VIDEO: 'Saya Cakap: 'Ni Lori Saya'. Lepastu Dia Angkat Tangan Terus.....' PEMANDU LORI BONGKAR CERITA SEBENAR !



loading...

Kejadian tragis yang berlaku di lampung ini bermula dari Muzakir yang baru sahaja balik kerja dan terus ke bilik mandi untuk membersihkan diri,dalam bilik mandi ia mendapati bercakan putih berlendir seperti air mani.

Tanpa menyiasat terlebih dahulu muzakir terus menuduh isterinya menjalin hubungan dengan lelaki lain.

Pertelingkahan mulutpun berlaku hingga muzakir membogelkan isterinya untuk mencari bukti,sebaik sahaja muzakir melihat kemaluan isterinya yang berlendir,kemarahannya semakin menjadi jadi hingga muzakir cuba memaksa isterinya mengaku dengan cara kasar.
Tidak cukup dipukul dengan tangan,muzakir juga memijak isterinya dengan beberapa kali,hingga ia gelap mata mengambil batu dan memukul kepala isterinya sampai mati.
Muzakir di tahan oleh pihak kepolisian lampung sehari selepas ia membunuh isterinya.Menurut kesaksian warga,Muzakir dilihat tergesa gesa keluar dari kampung berkenan sebelum mayat isterinya ditemukan oleh warga.

Menurut warga setempat Muzakir adalah seorang lelaki yang jarang bergaul dan tidak memiliki pendidikan sama sekali,dimaklumkan juga bahwa Muzakir dan Novanti baru sahaja sebulan berkahwin sebelum pembunuhan.

Bagaimanapun Muzakir selepas ditahan, mengakui kesilapannya dan akan mempertanggung jawabkan atas apa yang dia lakukan kepada isterinya.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:


Post a Comment

Previous Post Next Post