DETIK-DETIK 12 JAM Terakhir Banduan Wanita Ini Sebelum Perlaksanaan Hukuman Mati !!

DETIK-DETIK 12 JAM Terakhir Banduan Wanita Ini Sebelum Perlaksanaan Hukuman Mati !!

Negeri China memang terkenal dengan komitmen hukumnya yang sangat kuat. Terbukti dengan komitmen undang-undang yang mereka miliki negara tersebut mampu menekan perbuatan jahat di negara tirai bambu tersebut.

DETIK-DETIK 12 JAM Terakhir Banduan Wanita Ini Sebelum Perlaksanaan Hukuman Mati !!
DETIK-DETIK 12 JAM Terakhir Banduan Wanita Ini Sebelum Perlaksanaan Hukuman Mati !!

Yang sering kita dengar adalah ketegasan kerajaan China dalam mengenakan hukumann mati terhadap koruptor,jelas sekali hukuman ini mampu menekan perbuatan korupsi di negara tersebut. Itulah kejayaan China.


ARTIKEL MENARIK:
1. [VIDEO] Akhirnya Terjawab! Inilah Fakta Tersembunyi Dibalik Penemuan 4 Mayat Berulat Di Bachok Kelantan Yang Tidak Didedahkan Kepada Ramai

2. "Dia Main Sampai Terkoyak Faraj Saya & Dia Suruh Saya Hisap K*N*K Anak Lelaki Saya Sendiri, Saya Buat Semua Tu Kerana ..."

3. TERKINI ! SAH ! 174 Bolos Dari Penjara T*********** Lepas Bunuh Pengawal Mereka ! Mohon Penduduk Sekeliling Berhati-Hati !

4. Ishh Memalukan!..Guru wanita BERTUDUNG hadapi hukuman penjara 17 tahun PAKSA pelajar buat hubungan k3lamin dalam KERETA

5. "SIAPA BERANI CAKAP ANAK AKU MATI?" Luahan TERAKHIR Ibu Jururawat yang SANGAT MENYEDIHKAN.

Foto-foto ini memaparkan 12 jam terakhir Perempuan China menjelang pelaksanaan hukuman matinya. Perempuan ini terjerat kes Dadah, kerana kesalahannya tersebut pihak mahkamah menjatuhkan hukuman mati kepadanya.

Kelihatan dalam foto-foto ini, pada awalnya dia kelihatan tenang dan menerima semuanya dengan lapang dada termasuk harus merelakan sesuatu yang paling berharga dalam hidupnya iaitu nyawa untuk di akhiri oleh penembak dalam sebuah perarakan hukuman mati. Perempuan ini sempat bergurau dengan rakan-rakannya dan menyampaikan beberapa mesej menjelang kematiannya.

Bagaimanapun, dia adalah manusia biasa yang pasti akan muncul ketakutan pada saat menjemput kematian yang dia saksikan sendiri di depan matanya. Foto-foto terakhirnya menampakkan raut wajahnya tegang.

Sebuah pelajaran penting dapat kita ambil dari peristiwa ini, berfikirlah seribu kali untuk mula menggunakan dadah. Hukuman mati seperti ini bermula dari pekara kecil, yaitu cuba menggunakan dadah.

Sumber

menjelang-hukum-gantung1


menjelang-hukum-gantung2


menjelang-hukum-gantung3


menjelang-hukum-gantung4


menjelang-hukum-gantung5


menjelang-hukum-gantung6


menjelang-hukum-gantung7


menjelang-hukum-gantung8


menjelang-hukum-gantung9


menjelang-hukum-gantung10


menjelang-hukum-gantung12





menjelang-hukum-gantung13


________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post