Allahuakbar! Tragisnya... Bayi 12 Hari Mati Terpanggang Dalam Incubator

Allahuakbar! Tragisnya... Bayi 12 Hari Mati Terpanggang Dalam Incubator

Seorang bayi yang baru berusia 12 hari maut terpanggang mati apabila salah seorang nurse terlupa memperlahankan suhu incubator di ruangan bayi tersebut diletakkan.

Allahuakbar! Tragisnya... Bayi 12 Hari Mati Terpanggang Dalam Incubator
Allahuakbar! Tragisnya... Bayi 12 Hari Mati Terpanggang Dalam Incubator

Menurut Waibo CCTV Pihak hospital enggan bertanggung jawab dan cuba bersembunyi atas kematian Bayi yang diberi nama Fujian warga negara Ye Yiong China itu.


ARTIKEL MENARIK:
1. Permintaan Terakhir Arwah Zakeer Pemandu Bas Isteri dan Anak Bongsu Temankan Perjalanannya Berakhir Dengan Tragedi

2. 14 Maut Bas Alisan TERBABAS. Penumpang Cerita Detik Cemas Yg MENGERIKAN !!!

3. Tak Dapat Bantu Dari Segi Duit Ringgit Takpe Asalkan Dapat Bantu Share Post Ini Supaya Lebih Ramai Lagi Yang Dapat Bantu Anak-Anak Syurga Ini. Mungkin Ada Yang Boleh Bantu Dengan Ikhlas. Aminn!!

4. (Video & Gambar) 13 Maut Dan 17 Orang Cedera, Bas Express Bawa 29 Penumpang Jatuh

5. Pemancing yang hilang pada Ahad lalu, ditemui mati dipercayai akibat dibaham buaya

Menurut doktor yang berkuasa di hospital itu,bayi berkenan dirawat dengan baik dan diletakkan dalam incubator dengan suhu yang terkawal akibat kesejukan,menurutnya bayi malang berkenan meninggal akibat dari pada jangkitan kuman.

Pihak Waibo CCTV juga membocorkan sebuah rekaman Cctv kejadian, tapi telah dipotong dan memiliki sisi gelap,doktor dan jururawat telah bersembunyi,mereka tidak berani mengakui kesalahan dan melaporkan berita kejadian,bayi itu tidak berdosa,walaupun bayi itu tidak dapat menikmati dunia sekurang kurangnya berikan kepada kedua orang tua bayi itu keadilan,tulis Waibo CCTV



Selain itu Recod perubatan juga telah di ubah dan doktor yang bertugas serta jururawat hospital itu melarikan diri.

“Mereka seolah menutup langit dengan menggunakan satu telapak tangan (menyembunyikan kebenaran dari orang lain) jangan hanya karena anda bekerja dihospital kerajaan tidak ada pemberita yang berani menyiasat”

Pada hari ahad lalu Saya bercakap dengan ibu bayi,mereka dimaklumkan bahwa bayinya sudah dapat dibebaskan dari hospital hari itu,tapi hospital menuntut semula agar bayi itu ditahan karena bayi itu di anggap sejuk.

Pada pagi rabu,hospital telah memaklumkan bahwa bayi mereka sudah meninggal,dalam tempoh dua ke 3 hari,pihak hospital boleh saja mengubah apa yang boleh diubah untuk menghapuskan bukti.

Ketika ahli keluarga datang kehospital mereka berlakon dengan memberikan cpr sebelum mengumumkan kematiannya.

Oleh karena saya tidak berada ditempat kejadian saya telah meyiarkan apa yang saya tahu dan anda boleh menilai sendiri sudah berapa lama bayi itu mati terpanggang.tegas penulis Waibo CCTV.







Kredit - Eberita



________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post