" Aiman Tino 'Anak Luar Nikah' saya ? Jenuh nak Menjawab dgn Isteri. Pening, " - Herman Tino

" Aiman Tino 'Anak Luar Nikah' saya ? Jenuh nak Menjawab dgn Isteri. Pening, " - Herman Tino

Didakwa menjalinkan hubungan sulit sehingga melahirkan anak luar nikah dikenali 'Aiman Tino', Isteri persoal kedudukan sebenar antara 'Ayah' dan 'Anak' ini.

" Aiman Tino 'Anak Luar Nikah' saya ? Jenuh nak Menjawab dgn Isteri. Pening, " - Herman Tino
" Aiman Tino 'Anak Luar Nikah' saya ? Jenuh nak Menjawab dgn Isteri. Pening, " - Herman Tino


Penyanyi lagu Melayu deli, Herman Tino, yang popular pada era 1980-an, mendakwa pernah dituduh menjalin hubungan sulit hingga melahirkan anak dikenali sebagai Aiman Tino yang mencetuskan fenomena dengan dendangan popular, Ku Rela Dibenci.

ARTIKEL MENARIK:
1. Selepas Disindir Jamal Yunos, Lagi Isu Landa Siti Nurhaliza!! Kali Ini Lebih DAHSYAT!!! Hingga Siti Nekad Ambil Tindakan Undang-Undang!!!

2. Lelaki Ini Ceritakan Pengalaman Berjumpa Jep Sepahtu Dan Sari Yanti Di Panggung Wayang

3. Inilah Punca SEBENAR Kenapa Shuib Sepahtu BOTAKKAN Kepala Yang Ramai TAK TAHU !!!

4. Ramai TERKEJUT Lepas Tengok Penampilan TERKINI Syanie, Pelakon Popular Berbadan Gempal Dahulu!! Serius Dulu Gemuk, Sekarang… PERGHH!!!

5. #TAHNIAH ~ Awie Wings Kini Bergelar Datuk

loading...

Susulan gosip bertebaran, Herman atau nama penuhnya, Masrun Tamisi, 63, mengaku isterinya, Noraini Ibnu, turut mempersoalkan status hubungannya dengan Aiman.

"Selepas Aiman menjadi sebutan, nama saya terpalit apabila ada pihak menganggap saya mempunyai anak tidak sah taraf.
"Isteri pun bertanya apakah saya ada hubungan dengan ibu Aiman Tino. "Jenuh saya menerangkan kepada ister, namun biar apa pun tanggapan orang, saya tidak kisah," katanya pada sidang media selepas bertemu Aiman di sini, hari ini.

Pertemuan Herman dan Aiman diatur ibu bapa penyanyi remaja itu selepas masing-masing meluahkan hasrat berjumpa. PENYANYI Herman Tino (kanan) dan Aiman Tino.

Sementara itu, Aiman atau nama sebenarnya, Mohd Aiman Yusri, berkata pertemuannya dengan Herman adalah tanda hormat, lebih-lebih lagi selepas menumpang tuah nama penyanyi veteran itu.

"Saya menggunakan nama Aiman Tino sejak berusia 12 tahun kerana ibu, Hazelina Mat Jali, begitu meminati Herman. Baru sekarang kami dapat berjumpa orangnya.

"Ini adalah tanda penghormatan kepada Herman. Ada orang bertanya adakah kami mempunyai pertalian darah tetapi belum pernah lagi orang pertikai status saya sebagai anak tidak sah taraf.

"Biasalah mulut orang macam-macam. Apa yang penting saya tahu asal usul saya," katanya, Aiman juga tidak keberatan berduet dengan Herman jika penyanyi veteran itu sedia melakukannya.






________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post