Header Ads

RAMAI YG TAK TAHU & SALAH GUNA ! Rupanya Ini Fungsi Lubang Pada Kerusi Plastik

loading...

Mungkin ada diantara kita yang tertanya - tanya dan berfikir kenapa ada lubang di atas permukaan kerusi ini. Sebenarnya lubang yang terdapat pada kerusi yang sering digunakan di gerai dan juga restoran ini mempunyai fungsi dan bukan semata - mata design nya sahaja.

RAMAI YG TAK TAHU & SALAH GUNA ! Rupanya Ini Fungsi Lubang Pada Kerusi Plastik
RAMAI YG TAK TAHU & SALAH GUNA ! Rupanya Ini Fungsi Lubang Pada Kerusi Plastik
Penjelasan tentang fungsi dari lubang tersebut ialah :


ARTIKEL MENARIK: 
1. Selamat Tinggal Astro, Korang Da Boleh Cabut Wayar Astro Sekarang

2.  TERKINI : Taktik Kotor Bank Suruh Orang Ramai Tukar Kad Baru Akhirnya TERBONGKAR ! Anda sebenarnya telah TERTIPU !! Ini BUKTINYA !

3. Ini Kawasan-Kawasan Terjejas Mulai Hari Ini Akibat Gangguan Bekalan Air, Melibatkan 4 Juta Pengguna !

4. Dari RM175 Dapat RM105, Lelaki Ini Kongsi Ilmu Penting Elak Ditipu Tauke Kedai Tayar..Wajib Tahu!

5. [BACA NI!!] Tanda-Tanda Mengesan Kanser Pangkal Rahim. Wanita Perlu Baca Sebelum Terlambat, Hargai Diri Anda


7_20.jpg

1. Lubang tersebut memudahkan pengambilan kerusi ketika disusun, cuba bayangkan jika kerusi tersebut tidak mempunyai lubang mesti susah nak ambilkan?

2. Jika tanpa lubang, udara akan terkumpul diantara dua kerusi dan perkara ini akan membuat pengguna sukar untuk menyusun dan mengeluarkan kerusi tersebut. Dengan adanya lubang di tengah, tekanan udara akan bergerak bebas dan kerusi mudah dikeluarkan kerana udara masuk dan keluar.

3. Ada juga yang mengatakan dengan adanya lubang tersebut, ianya memudahkan pengguna untuk buang angin dan ianya akan mengalir bebas. ( Point yang di nampak macam kelakar tapi yelah macam masuk akal juga kan?)

8_18.jpg

4. Untuk memastikan tidak berlaku kecurian ketika gerai ditutup, dengan adanya lubang di tengah, ia memudahkan untuk menyimpan dan dikunci macam gambar kat atas tu. :)

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:
Loading...

No comments

Powered by Blogger.