Header Ads

'Karipap' Isteri Dah Tak Sedap, Anak 2 Orang Jadi Mangsanya.. Sanggup Seorang Ayah Buat Anak Sendiri Macam Ni ?

loading...

Seorang buruh bangunan terpaksa di tahan oleh pihak polis balitung setelah di dakwa telah merogol dua anak perempuannya yang masih berumur 17 dan 12 tahun.

'Karipap' Isteri Dah Tak Sedap, Anak 2 Orang Jadi Mangsanya.. Sanggup Seorang Ayah Buat Anak Sendiri Macam Ni ?
'Karipap' Isteri Dah Tak Sedap, Anak 2 Orang Jadi Mangsanya.. Sanggup Seorang Ayah Buat Anak Sendiri Macam Ni ?

Dihadapan polis pelaku mengaku bahwa dia merogol kedua anaknya karena rasa isterinya sudah tidak sedap selain dari pada itu pelaku juga mengatakan bahwa isterinya juga selalu menolak mengadakan hubungan intim dengannya.



ARTIKEL MENARIK:
1. Sah! Penculik Dan Penjual Organ Kanak-kanak Sudah Ditangkap Semasa Cuba Menjual Organ Kanak-kanak Yang Sedah Dikeluarkan! Lihat Dan Sebarkan! Memang Melampau!!

2. Sejarah Kehidupan Sebenar Pembunuh Remaja Kerat 10 Terbongkar Buat Ramai TERKEJUT ! Patutlah Dia Masih Senyum Walaupun Dah Potong Orang !

3. UPDATE! Mangsa Dibunuh & Dikerat 10 Bahagian Kerana Berebutkan Seorang Janda

4. MasyaAllah!! Nenek Berusia 83 Tahun Dir0go1 Ketika Mengambil Wudhu

5. HAMBIK KO!! Selepas Pasport Ditahan, Pegawai SPRM Dera Isteri Ditamatkan Perkhidmatan

Saya pernah cakap kepada isteri orang yang belum menikah saja mahu berhubungan intim ,mengapa kita yang sudah sah menjadi suami isteri tidak meakukannya,ujar pelaku di balai polis balitung 28.04.2016.

Katanya pelaku pertama kalinya merogol kedua anaknya 4 bulan lalu pada anaknya yang berumur 17 tahun,mana kala anak keduanya yang berumur 12 tahun dirogol pada 24.04.2016 lalu.pencabulan itu dilakukannya ketika isterinya tiada di rumah.

Pelaku juga mengaku bahwa dia merogol kedua anaknya masing masing hanya sekali,perlakuan bejatnya terbongkar setelah anak keduanya mengaku sakit di bagian kemaluan kepada cikgunya di sekolah.

Mangsa yang menceritakan kejadian itu pada cikgunya terus memanggil ibu mangsa dan melaporkannya di balai polis.

Selama di balai polis ibu mangsa terus menangis dan enggan untuk berbicara,mana kala Suaminya di tangkap di rumah mereka selepas mendapat aduan tersebut.

Isteri pelaku berkata bahwa dia sebenarnya enggan berhubungan intim karena permintaan suaminya yang aneh dan pelik ketika berhubungan intim,selain dari pada itu dia juga dikatakan tidak pandai merawat bagian bagian sensitifnya.eberita nusantara news

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:
loading...

No comments

Powered by Blogger.