Header Ads

DRAMA APA PULA KALI NI?? Lepas Lawat Anak, AZMI HATTA Pecah RAHSIA ELLY MAZLEIN Pernah 'KANTOI'?!! INI PENJELASAN ELLY MAZLEIN!!!

loading...

DRAMA APA PULA KALI NI?? Lepas Lawat Anak, AZMI HATTA Pecah RAHSIA ELLY MAZLEIN Pernah 'KANTOI'?!! INI PENJELASAN ELLY MAZLEIN!!!

DRAMA APA PULA KALI NI?? Lepas Lawat Anak, AZMI HATTA Pecah RAHSIA ELLY MAZLEIN Pernah 'KANTOI'?!! INI PENJELASAN ELLY MAZLEIN!!!

DRAMA APA PULA KALI NI?? Lepas Lawat Anak, AZMI HATTA Pecah RAHSIA ELLY MAZLEIN Pernah 'KANTOI'?!! INI PENJELASAN ELLY MAZLEIN!!!


Seperti diketahui umum, krisis antara Elly Mazlein dan bekas suami Azmi Hatta pernah menjadi bualan hangat netizen. Namun, baru-baru ini Elly ada memuat naik turun gambar anaknya menerusi akaun Instagramnya berserta caption yang meluahkan perasaan bersyukur apabila bekas suaminya melawat anaknya.


ARTIKEL MENARIK:
1. Rupa-Rupanya UNGKU INTAN SARAFINA Bukan Calang-Calang Orang Inilah BIODATA Dan Pekerjaan Beliau Yang Mengejutkan Anda #GegarVaganza

2. Pelakon drama terlepas hukuman gantung

3. Terbongkar Kekayaan melampau Pelakon Popular Aidil Aziz!! Cuba tengok aset dan harta luar Jangka Aidil Diluar Negara Ini Selepas Beliau Di tangkap Polis...Kalah Datuk Vida Beb..

4. TERLAJAK MEWAH PERSIS ISTANA KAYANGAN!! Inilah 16 foto eksklusif rumah baru Chef Wan dihiasi dengan dekorasi mewah ala English!! Foto no#4, #7 & #9 tu buat kami terlopong kagum&terbeliak bijik mata sekali!!!

5. Rupa-Rupanya Gmie Screen Bukan Calang-Calang Orang Inilah Pekerjaan Beliau Yang Mengejutkan Anda #GegarVaganza


Tapi hari ini lain pula jadinya apabila Elly Mazlein meluahkan perasaan kecewa kepada bekas suaminya. Aikk dah kenapa? Khabarnya Elly menyuruh Azmi membersihkan maruahnya. Hmm cerita apa pula ni eh?

Entahlah.. Baru semalam datang rumah jumpa Sefhia.. da elok da .. lega hati ni ..rupa2nya lega sy hanya utk seketika.. Dan sekarang drama lain pulak kluar.. da x tau Nak buat baik mcm mana lg dengan si azmi hatta ni .. Kite buat baik di baginya kejahatan pulak pada kite .. Ni nak tanya .. tak cukup lagi ke yg kamu buat 20 Surat Akuan bersumpah cubaan utk memalukan saya, wahai azmi hatta? Ni cubaan Apakah? Ni lah Cara utk penutup kecurangan sendiri..lepas tu sebarkan cerita yg sy ditangkap oleh dia sewaktu saya dgn lelaki lain dlm hotel Dan itu punca kami bercerai? Sejenis kurang ajar apakah ini, wahai azmi hatta?



2 Bulan sy bernikah terus sy mengandungkan anak pertama .. 3 Bulan kemudian,saya keguguran.. Selepas 3 Bulan,sy mengandungkan sefhia Dan 3 Bulan selepas itu, kami pun Berpisah .. Gurauan Apakah ni wahai azmi hatta.. Bila kamu ni Nak move on? Apa,kamu masih x bahagia kah sampai masih ganggu kehidupan sy? Sengaja Nak menyakitkn hati sy? Mohon sgt,Boleh x tolong Nikah cepat? Mungkin lepas nikah hidup kamu akn lebih tenteram bersama kekasih tersayang.. Tolong lah move on .. Jangan ganggu saya lg .. sy bukan sejenis yg suka ugut2 Nak Saman x abis2.. Tak ada perasaan malu ke kisah “BUSUK” ni berpanjangan, wahai Azmi hatta?berilah ruang utk sy bahagia dgn sefhia & abah selepas apa yg kami bertiga harung..

Mohon jgn ganggu kami .. kami bertiga bahagia kini .. bahagia juge dgn org sekeliling yg hulurkan tangan kpd kami..sudah2 la tu azmi hatta .. Org pun Dah meluat kisah drama telenovela yg xde penghujungnya ni.. Pergilah kerja cari duit dari sebuk pukul canang sana sini utk menunjukkan diri tu tidak bersalah, wahai azmi hatta .. Sekarang ni sy x mahu saman kamu .. tp saya Nak kamu wahai azmi hatta, tolong beri penjelasan Dan bukti yg kamu menangkap saya dgn lelaki lain di hotel.. Mohon jgn buat sy tukar fikiran, wahai azmi hatta.. walaupun hebat perbuatan buruk kamu kpd sy , wahai azmi hatta, sy akn tetap memaafkan kamu , wahai azmi hatta.. Sy pilih Kasih sayang & bukan kebencian.. Terima Kasih..
#LuasKanKasihSayang
#HidupJanganDiBelengguDenganHasad
#PergilahSolat

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:
Loading...

No comments

Powered by Blogger.