Doktor Muda Ni Bedah Mayat Bayi. Apa Yang Ditemui Buat Ramai TERPANA !!!

Doktor Muda Ni Bedah Mayat Bayi. Apa Yang Ditemui Buat Ramai TERPANA !!!

Doktor Muda Ni Bedah Mayat Bayi. Apa Yang Ditemui Buat Ramai TERPANA !!!

Doktor Muda Ni Bedah Mayat Bayi. Apa Yang Ditemui Buat Ramai TERPANA !!!

Doktor Muda Ni Bedah Mayat Bayi. Apa Yang Ditemui Buat Ramai TERPANA !!!

Doktor Muda Ni Bedah Mayat Bayi. Apa Yang Ditemui Buat Ramai TERPANA !!! Aku ditugaskan di bahagian forensik hari tu. Datang mayat bayi yang dah hijau, kepala lembik macam jeli. Demi tugas, aku buat juga bedah siasat. Aku nak nangis bila mengetahui bahawa bayi itu telah....


ARTIKEL MENARIK:  
1. Kerana Putus Asa Isteri Tidak Boleh Beri Zuriat, Lelaki Ini Rancang Kahwin Lain Tanpa Mengetahui Isterinya Mengandung …

2. Mimpi Arwah Ibu Minta PINDAH Kubur Dekat Arwah Suami..Bila DIGALI Apa Ada Pada Mayat Amat MENGEJUTKAN !!!

3. HASAD DENGKI...!! Pelik Housemate Rajin Masak, Namun Muslihatnya Akhirnya TERBONGKAR Selepas Satu Rumah Termakan Masakannya...Apa Yang Terjadi Memang Sangat Menakutkan!

4. Tertawa Bersama Menangis Berdua

5. 'Menyesal Aku Kahwin Dengan Ustaz, Aku Tak Terlayan Dengan 'NAFSUNYA' !'




bedah%2Bbayi.png

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post