Header Ads

Dihina Mertua Belajar Tak Pandai..3 Tahun Lepas Tu Suami Tercengang Aku Dah Ada…

loading...

Dihina Mertua Belajar Tak Pandai..3 Tahun Lepas Tu Suami Tercengang Aku Dah Ada…

Dihina Mertua Belajar Tak Pandai..3 Tahun Lepas Tu Suami Tercengang Aku Dah Ada…

Dihina Mertua Belajar Tak Pandai..3 Tahun Lepas Tu Suami Tercengang Aku Dah Ada…

Saya dah kawin 9 tahun dengan suami. Tahun lepas kami dah pernah bercerai talak 1.kes nafkah,selama kami kawin dia sgt2 kedekut dgn sy.xpernah bagi duit Rm50 sebulan ke apa.


ARTIKEL MENARIK:
1. Rahsia BESAR Isteri TERBONGKAR Lepas Suami Jumpa Seluar Dalam & Bra BASAH Dalam Handbag !

2. Suami Terkilan Isteri Dimalukan, Nekad Gali Perigi Sendiri Selama 40 Hari, Lihat Apa Yang Ditemui MEMERANJATKAN !!!

3. Inilah Kisah Lagenda SI TANGGANG Yg Terjadi Di Bukit Treh Muar Yang Ramai TAK TAHU !!!

4. Permintaan TERAKHIR Banduan Yang Dihukum Mati Ini Buat Seluruh Warga Penjara Menangis!

5. Tahukah Anda Kenapa Orang Gila Tidak Pernah Sakit? Sila Baca Ini..Jangan Terkejut !!!

6. Doktor Wanita Cantik Ini Ingin Cari Jodoh, Sanggup Jadi Isteri Kedua Tapi Syaratnya Memang Tak Masuk Akal...

mmglah dia beli makan semua tapi bila kami keluar belanja kadang kala teringin nak mkn something.sy amik dia letak balik katanya dia xmakan semua tu..sy tahan je sebak.klu adik2 ipar msg laju bg tp dgn sy sll xde duit.sy belajar tak pandai suami pula ada ijazah.afik beradik dia semua pandai. Keluaran U..kakak ipar sy banyak kali hina sy ckp sy bodohlah,x sedar diri lah, gatal menikah dgn adik dialah.. utk pengetahuan sy pernah nak putus sebelum nikah sbb sy ingat nk sbg belajar tapi suami pandai pujuk akhirnya sy lupakan cita2 sy..


Belum habis dedah ms tu sy dah standby nak pindah Tiba2 suami lafaz ” sy rujuk awk kembali” sy sejak 3 tahun yg lepas sy belajar berniaga on9 .sbb sy xnak mengemis apa2 dari suami lagi..Dan sejak perniagaan sy makin maju suami makin lepas tangan..dah lama Top up kan sy pun tak..mkn kdg sy beli sendiri.sy pergi klinik sorg2..sakit apa semua sendiri..ms rujuk tu sy mmg x setuju mmg dah tawar sgt hati dgn suami dan keluarga dia yg selalu layan sy mcm xde perasaan.ikut syarak sah walau sy x stuju .sy x pernah melawan kakak2 ipar sbb mertua sy baik sgt dgn sy.sy cuma nak xnak mertua sedih.

Untuk makluman sy dah ada beberapa syarikat sdn bhd sendiri.sekarang suami dan adik beradik dia kata sy lupa diri..Kerana mereka selalu hina sylah sy buat bisnes betul2.kdg sehari sy cuma tidur 2 3jam saja.sy nak buktikan walaupun sy cuma ada spm tapi org tak boleh hina sy suka…alhamdulillah rezeki sy melimpah ruah..Mungkin berkat sabar dan selalu kena fitnah peraih kan duit suami dll.

Baru ni suami kantoi dia video lucah di hp nya… suami sy kelihatan ya Seorg yg alim..Semua org ckp dia baik.kalau sy cerita apa takde sorg percaya. Sy nangis bila terkantoi mcm tu.. Dia minta maaf dan janji x buat lagi..Katanya dia pun malu dgn sy.. tapi dalam ms yg sama hati sy terluka..sy rasa betul2 terhina..sy walaupun dah beranak pinak tapi sy tetap jaga bdn..kulit dll..sy selalu ke spa buat rawatan supaya tetap cantik depan suami..sy x gemuk malah org selalu ingat sy belum kawin.sbb bdn sy kecil hanya 40kg dan kurus.sy kurus sbb banyak makan hati sebenarnya.

Sy nak tanya,kalau korang ada di tempat sy apa korang akan buat ?

Sy selalu menangis sorang2..Hati sy sangat2 terluka sampai sy dah nekad kalau takde jodoh lagi sy mmg tak akan kahwin lagi..focus sy nak besarkan anak2 je.lagipun sy serik sangat dengan lelaki.sy percaya dan sgt setia dengan suami..sy masih muda baru 26 ramai yg cuba dekati tapi sy tahu sy isteri orang dan sy sayangkan suami sy walau mcm2 dia buat kat sy..Pernah dia marah sy dia maki sy sial, cilaka,tak guna.tapi sy masih bertahan.sbb katanya dia tak sengaja

Tolonglah sy..sbnrnya diam2 sg dah ke pej agama minta kaunseling tapi proses sgt lambat..ptt ke sy teruskan proses permohonan cerai kali ke 2 ?-CC KRT

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:
loading...

No comments

Powered by Blogger.