Breaking News

Ya ALLAH !!! KEJAMNYA LELAKI INI!! Bayi INI Melecur Satu Badan Terkena Minyak Panas Kerana Jantan Keparat Ini !!

loading...

KUALA LUMPUR - Seorang bayi perempuan berusia 1 tahun 3 bulan, melecur di seluruh badan akibat terkena minyak panas dalam kejadian 14 November lalu.

Ya ALLAH !!! KEJAMNYA LELAKI INI!! Bayi INI Melecur Satu Badan Terkena Minyak Panas Kerana Jantan Keparat Ini !!
Ya ALLAH !!! KEJAMNYA LELAKI INI!! Bayi INI Melecur Satu Badan Terkena Minyak Panas Kerana Jantan Keparat Ini !!

Dalam kejadian jam 11 malam sebuah gerai makan di Bukit Ampang, mangsa, Nor Alissha Jannah Abdullah, terkena tumpahan minyak panas dari kuali yang ditendang oleh salah seorang dari tiga lelaki yang tidak berpuas hati dengan seorang pekerja gerai bapanya.


ARTIKEL MENARIK:
1. Kes Kerat 10: Identiti Suspek Terbongkar, Anda Pasti TERKEJUT Dengan Pendedahan Ini !

2. Remaja Maut Dipukul 10 Penghuni Pusat Pemulihan Akhlak Di Pokok Sena

3. VIDEO: PALING NGERI ! Budak 7 Tahun Dibakar Hidup² Hanya Kerana Kesalah Yg Tak Masuk Akal !

4. VIDEO: PADAH Geng Merah Nak Tunjuk Gangster Waktu Bertembung Geng Baju Kuning, Anda Tengok Apa Berlaku Pada Lelaki Tu !

5. [VIDEO] Abang Berusia 9 Tahun Diangkat Sebagai Hero Selepas Tindakan Pantas Meluncur Selamatkan Adik Terjatuh Dari Meja

Menurut laporan polis yang dibuat oleh bapa mangsa, salah seorang pekerjanya yang sedang memasak secara tidak sengaja tertumpahkan minyak masak yang panas lalu terkena pada kaki suspek. Pemilik itu kemudian memohon maaf di atas perkara tersebut, namun suspek terus beredar dari gerai tersebut sebelum kembali semula membawa dua lagi rakannya.

"Tiba-tiba datang dua lelaki yang tidak dikenali menyerang dan menumbuk badan saya. Salah seorang daripada mereka secara tidak sengaja tersepak kuali minyak panas lalu terkena pada saya, isteri dan anak.

"Akibat dari pergaduhan itu, saya mengalami kecederaan melecur di kaki dan isteri saya melecur di badan serta anak saya juga melecur seluruh badan," katanya.



15109434_229819947448765_151084833400777

Jelas bapa mangsa, ketiga-tiga suspek itu sebenarnya menyasarkan pekerjanya tetapi dua rakan suspek utama tersilap orang dan menyangka dia yang menumpahkan minyak panas pada kaki suspek utama menyebabkan dia diserang.

Ketiga-tiga mangsa telah mendapatkan rawatan di Hospital Ampang, namun keadaan bayi mereka masih dalam keadaan kritikal.



15109469_229819877448772_179518610452621

Menurut sumber, suspek utama berasal dari Semporna, Sabah dan pernah bekerja di premis makanan segera, McDonald's Ampang Point.

Gambar mangsa dan suspek kini viral di media sosial dan netizen diseru untuk menyebarkan gambar suspek agar lelaki itu segera ditahan untuk tindakan undang-undang. - The Reporter

Sumber

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:
loading...
loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments