Saya Gembira Buka Tudung, Peminat Pun Makin Bertambah Di Instagram - Uqasha Senrose

Saya Gembira Buka Tudung, Peminat Pun Makin Bertambah Di Instagram - Uqasha Senrose

Saya Gembira Buka Tudung, Peminat Pun Makin Bertambah Di Instagram - Uqasha Senrose

Saya Gembira Buka Tudung, Peminat Pun Makin Bertambah Di Instagram - Uqasha Senrose

Saya Gembira Buka Tudung, Peminat Pun Makin Bertambah Di Instagram - Uqasha Senrose


Membuat keputusan untuk menanggalkan tudung kira-kira empat bulan dulu mungkin membuatkan namanya dikecam hebat namun kini Uqasha Senrose boleh menarik nafas lega apabila dirinya semakin diterima.


ARTIKEL MENARIK:
1. Biadap! Netizen Doa Pembaca Berita TV3 Masuk Neraka (3 Gambar)

2. Nora Tukar Lagu Lagi Untuk GV Separuh Akhir?? Ini Komen Panas Raqim Ahmad (Pihak Astro) Buat Media Hairan Dan Netizen Bengang!!

3. GV3: 'Nyanyi Lagu Sendiri, Tanyalah Penyanyi Itu Sendiri' - Astro

4. Sayu : Zarul menahan sakit REBAH di Gegar Vaganza selepas SITI SARAH (6 Gambar)

5. MEMALUKAN ! Ramai Tak Perasan ! Inilah Perkara Paling JIJIK Yg Berlaku Malam Tadi Di Konsert Gegar Vaganza !

Malah komen negatif di ruangan komen juga semakin berkurang selain daripada bilangan pengikut beliau di Instagram kini meningkat menjadi dua juta.
6-Peminat-Uqasha-Senrose-Bertambah-Selep

“Saya gembira sekarang saya jadi diri sendiri. Saya sekarang dapat buat apa yang saya suka. Pengikut saya di Instagram pula naik dengan mendadak. Itulah, mereka kutuk-kutuk saya, tetapi ikut juga saya di Instagram. Sekarang dah sampai dua juta pengikut di Instagram. Dulu hanya 1.2 juta saja. Yang bercakap banyak itulah sebenanrya yang ikut saya”

“Dulu saya tutup ruangan komen sekejap sebab saya tak tahan dengan mulut haters. Jadi sekarang saya tak kisahlah orang nak cakap apa. Baik kita sekat mereka daripada kita sakit mental dan sakit hati bila baca. Sekarang sudah kurang yang membenci. Mereka boleh terima. Dah macam biasa balik dah,” katanya kepada Projek MMO berhubung dengan perkara itu.

Sebelum ini, kecoh apabila Uqasha yang dulu terkenal dengan penampilan berhijab membuat keputusan untuk tidak lagi memakai tudung kerana merasakan beliau seolah berpura-pura dengan diri sendiri. Enggan bersikap hipokrit lagi Uqasha nekad membuka tudung, namun tindakan itu mengundang kecaman hinggakan beliau terpaksa menutup ruangan komen di akauan Instagram.


________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post