Pegang Lengan Hajjah Neelofa, Ini Penjelasan SEBENAR Fattah Amin... Memang Tak Sangka!

Pegang Lengan Hajjah Neelofa, Ini Penjelasan SEBENAR Fattah Amin... Memang Tak Sangka!

Kuala Lumpur: Pelakon Fattah Amin menafikan dia sengaja memegang tangan Neelofa ketika mereka tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Brunei semalam seperti tersebar di laman sosial.

Pegang Lengan Hajjah Neelofa, Ini Penjelasan SEBENAR Fattah Amin... Memang Tak Sangka!
Pegang Lengan Hajjah Neelofa, Ini Penjelasan SEBENAR Fattah Amin... Memang Tak Sangka!

Fattah, 26, berkata perkara itu berlaku secara tidak sengaja apatah lagi dia perlu melindungi Neelofa daripada diserbu peminat.


ARTIKEL MENARIK:
1. MENGEJUTKAN!!!!… Korang Kenal Lagi Tak Pelakon Wan Maimunah Yang Terkenal Ketika Dahulu? Kisah Terkini Beliau Amat Mengejutkan!..SEDIHNYA!

2. Dikecam TERUK Kerana Hadir Hari Pengebumian Nenek, Ini Penjelasan Ozlyn.. Betul Ke Sampai Macam Ni ???

3. PANAS ! Rupanya Ini Punca Sebenar Nora DISINGKIRKAN Dari Gegar Vaganza Malam Tadi, Dia Sendiri Pun Tak Boleh Terima Sebab Ni !

4. VIDEO: Jom Tonton LIVE Video Gegar Vaganza Separuh Akhir, HD & Tanpa Sangkut²

5. KECOH….!! Hubungan Fattah Amin Dan Neelofa Jadi Tanda Tanya…. Kantoi!!! Pereka Fesyen Dedah 5 Gambar Candid Mereka 'Berdating'!! Pasti Anda Terkejut Beruk Melihatnya...


"Kalau nak tahu ketibaan kami di Brunei disambut dengan meriah malah ramai peminat menanti kami di balai ketibaan. Keadaan memang sesak. Walaupun ada pengawal peribadi, keadaan jadi tidak terkawal.

"Pada masa sama, saya terpaksa melindungi Neelofa daripada dihimpit peminat. Saya kasihan dengan dia apatah lagi dia bertubuh kecil. Kiranya apa yang hangat tersebar itu bukanlah disengajakan,” katanya kepada Harian Metro.

Bintang utama drama Suri Hati Mr Pilot itu memaklumkan peminat di Brunei turut menunggu ketibaan mereka di hotel.

Ditanya sejauh mana hubungannya dengan pengacara program MeleTop itu, Fattah menyerahkan urusan itu kepada Allah SWT.

"Saya tahu ramai mahu kami bercinta sehingga mewujudkan akaun kelab peminat di Instagram. Malah setiap komen diletakkan #lofatah . Apa boleh saya katakan, doakan yang baik-baik saja,” katanya.

Selain itu, Fattah turut menafikan Neelofa menghalangnya bergandingan dengan Mira Filzah dalam sebuah drama.

"Perkara ini tak ada kena mengena dengan Lofa. Itu hanya cakap-cakap orang. Sebenarnya jadual kerja saya tak mengizinkan untuk terbabit dalam drama itu. Bukan apa, saya perlu fokus dengan bisnes kafe yang baru saja beroperasi di Kota Damansara.

"Selain itu, pusat gimnasium saya yang beroperasi di Kelana Jaya akan dipindahkan ke Kota Damansara. Senang untuk saya pantau jika dua bisnes ini terletak di premis yang sama,” katanya.

Kredit: Harian Metro

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post