Mak Bapak Mengamuk Tengok Filem Upin Ipin - 'FILEM SAMPAH !'

Mak Bapak Mengamuk Tengok Filem Upin Ipin - 'FILEM SAMPAH !'

Setelah 2 tahun aku x tengok wayang ..harini la aku jejak kembali ke panggung sebab anak aku mirza xpernah missed tgk upin ipin hari-hari kt youtube

Mak Bapak Mengamuk Tengok Filem Upin Ipin - 'FILEM SAMPAH !'
Mak Bapak Mengamuk Tengok Filem Upin Ipin - 'FILEM SAMPAH !'

nak tunggu bayang upin ipin kena tunggu lebih kurang 20 minit bru nampak bayang upin ipin..korang taw x bertape susahnye nak tenang kan anak aku bile dia tanya mana upin ipin ?aku dgr ramai anak-anak yang petah bertanya mane upin ipin?


ARTIKEL MENARIK:
1. [VIDEO] Ifa Raziah Dikritik Netizen Kerana Aksi Tarian “Menghairahkan” Dan Terlampau Gedik

2. PANAS!! AMIK KAU!!! Jarang-Jarang Mengeluarkan Kenyataann, Ini KRITIKAN PANAS NASSIER WAHAB Untuk GEGAR VAGANZA 3.. JANGAN SENTAP!!! Siapapun Baca PASTI SOKONG

3. PANAS TELINGA!! Setelah tuntut RM8 juta daripada ibu murid, ini pula tindakan mengejutkan Ustaz Kazim pada Wardina yang korang tak sanggup baca. Wardina Sanggup ke tunaikan benda ni?

4. PERGHHHH TERLAJAK ROMANTIS!! Jom tengok 6 foto eksklusif "PRE WEDDING LUFYA OMAR & BAKAL SUAMI"!! Foto no #4, 6 tu paling "win" & mengejutkan sekali!!!

5. Gambar Pelakon Izreen Azminda memakai Tudung Tapi Tak Pakai Baju Dan Coli Sebagai Model Cover Majalah Bogel Viral Di Tumble



Cx_LG-cXcAAW2Ar.jpg

Filem ni sangat xbest? Ape depa ingat anak aku kenal ke awie tu sape??? David teoh tu sape??? Aqish tu sape??Yang anak aku nak tgk skrg upin ipin je 😭😭

Xsampai 1 jam ramai mak bapak yang bw anak keluar sebab anak mengamuk2 tanye mane upin ipin!

Sape punye idea la buat filem ni..korang ptut paham ape yang anak aku nak tgk..korang taw x yang tengok upin ipin ni umur 2 tahun??jadi drg nak upin ipin je! Awat la hang tnjuk artis2 yang x paedah tu..


Upin%2BIpin%2BJeng%2BJeng%2BJeng.jpg

Aku suggest kalau korang ade anak baya aku, xpyah tgk..sbab sgt2 berat untuk drg paham..

Aku xakan bg ⭐️ ...sebab filem ni xbuat anak aku happy ..filem SAMPAH !!



Untitled-4.png



________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post