Ini Respon Mengejutkan Raysha Rizrose Tentang Pakaian Jarang, Tak Pakai Baju Dalam Di ASK2016

Ini Respon Mengejutkan Raysha Rizrose Tentang Pakaian Jarang, Tak Pakai Baju Dalam Di ASK2016

Pelakon baru yang juga adik kepada Nelydia dan Uqasha Senrose iaitu Raysha Rizrose telah menjadi tumpuan ramai di ASK baru-baru ini.

Ini Respon Mengejutkan Raysha Rizrose Tentang Pakaian Jarang, Tak Pakai Baju Dalam Di ASK2016
Ini Respon Mengejutkan Raysha Rizrose Tentang Pakaian Jarang, Tak Pakai Baju Dalam Di ASK2016

Gadis berumur 19 tahun ini dikecam kerana pakaiannya yang dikatakan terlalu terdedah dan menampakkannya seperti tidak memakai baju dalam.


ARTIKEL MENARIK:
1. Didoakan ‘Dihumbankan Dalam Neraka’, Fuh !!! Ini Respon Pembaca Berita Terkenal, Izwan Azir Yang MENGEJUTKAN !

2. Biadap! Netizen Doa Pembaca Berita TV3 Masuk Neraka (3 Gambar)

3. Nora Tukar Lagu Lagi Untuk GV Separuh Akhir?? Ini Komen Panas Raqim Ahmad (Pihak Astro) Buat Media Hairan Dan Netizen Bengang!!

4. GV3: 'Nyanyi Lagu Sendiri, Tanyalah Penyanyi Itu Sendiri' - Astro

5. Sayu : Zarul menahan sakit REBAH di Gegar Vaganza selepas SITI SARAH (6 Gambar)

Rasya mengatakan dia tidak terkesan dengan kecaman netizen terhadap penampilannya di Anugerah Skrin 2016 (ASK2016) baru-baru ini.

Ini respon Raysha:

“Terus-terang, geli hati pula membaca komen mengenai gambar saya yang dimuat naik kakak saya, Nelydia di Instagram. Terutama komen yang cuba menasihati saya dan sebagainya.

“Ramai juga yang mengatakan saya tidak memakai coli padahal saya pakai. Cuma baju itu memang begitu potongannya kerana kainnya tebal dan kalau saya pakai coli atau tak, ia tetap akan kelihatan begitu.

“Baju itu pun pilihan kedua kerana gaun yang patut saya gayakan rupanya agak sempit. Maka, saya terpaksa pilih gaun terbabit di saat akhir,”

Gambar Raysha bersama kakaknya, Nelydia menarik perhatian ramai di ASK 2016

Ini gambarnya:

raysha.jpg


raysha2.jpg






________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post