VIDEO: Ngeri .. Gadis Ini Niat Nak Test Motor Je, Tapi Mati Dalam Keadaan NGERI !

VIDEO: Ngeri .. Gadis Ini Niat Nak Test Motor Je, Tapi Mati Dalam Keadaan NGERI !

Siapa sangka acara pelumbaan motor yang hendak dilakukan oleh kumpulan remaja yang berawal dari gelak tawa berubah menjadi tangisan apabila seorang peserta wanita maut ditempat kejadian dengan cukup mengenaskan.

VIDEO: Ngeri .. Gadis Ini Niat Nak Test Motor Je, Tapi Mati Dalam Keadaan NGERI !
VIDEO: Ngeri .. Gadis Ini Niat Nak Test Motor Je, Tapi Mati Dalam Keadaan NGERI !
Dalam kejadian yang berlaku semalam pada 29 okt 2016 sekitar jam 13.00,Tulungung (jawa timur) sekumpulan remaja itu dikatakan hendak mengadakan lumba liar.


ARTIKEL MENARIK:
1. VIDEO : "Saya Dah Lama Perasan Benda Tu Tapi Saya Tak Beri Tahu Sebab Nanti Diorang Cakap Saya Tipu..", Memang Pelik, Lembaga Misteri Seakan-akan Wanita Mengandung Semasa Kebakaran Hospital Kemarin

2. INNALILLAH: Kisah Siapa Sebenarnya Arwah Didedah. Tengok Jari Telunjuknya.. Arwah Memang Begini.. Sepanjang Kehidupannya Dihabiskan Dengan...

3. "Sayang Jaga Diri & Bayi Dalam Kandungan Baik -Baik “Panggilan Terakhir SUAMI Sebelum Maut” . MENGALIR AIR MATA TENGOK WAJAH ISTERI DAN BAYI

4. SAH Lelaki Yg Bunuh Diri Di Jambatan Pulau Pinang Dah Jumpa ! Semalam Ramai Yg Tak Percayakan ? Ni Bukti Dia !

5. "Dia Main Sampai Terkoyak Faraj Saya & Dia Suruh Saya Hisap K*N*K Anak Lelaki Saya Sendiri, Saya Buat Semua Tu Kerana ..."

Mangsa yang dikenali sebagai Riska yang juga masih lagi duduk di bangku sekolah,maut selepas motor yang ditunggangnya hilang kawalan akibat cuba mengelak serpihan batu yang berada di tengah jalan

Mangsa yang tidak memakai Topi keselamatan terpelanting dan terjatuh dengan bagian kepala terlebih hadulu Mengakibatkan kulit mukanya terkoyak dan otaknya keluar.




________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post