TERHARU!!! Noh Hujan Ceritakan Bagaimana Dia Hanya Orang Biasa Dapat Menikah Dengan Mizz Nina

TERHARU!!! Noh Hujan Ceritakan Bagaimana Dia Hanya Orang Biasa Dapat Menikah Dengan Mizz Nina

TERHARU!!! Noh Hujan Ceritakan Bagaimana Dia Hanya Orang Biasa Dapat Menikah Dengan Mizz Nina

TERHARU!!! Noh Hujan Ceritakan Bagaimana Dia Hanya Orang Biasa Dapat Menikah Dengan Mizz Nina

TERHARU!!! Noh Hujan Ceritakan Bagaimana Dia Hanya Orang Biasa Dapat Menikah Dengan Mizz Nina

Pastinya ramai peminat ingin mengetahui bagaimanakah kisah percintaan antara pasangan artis romantik Noh Hujan dan Mizz Nina yang kini semakin sering mendapat perhatian netizen setelah kedua-dua mereka dilihat telah melakukan penghijrahan menjadi seorang muslim yang lebih baik.


ARTIKEL MENARIK: "Pelacur ke Syurga Kerana...Jgn Sampai Anjing tu bagi Kau" . MasyaAllah, ABBY ABADI HAMPIR P**** DENGAR AMUKAN MAS IDAYU. Sampai camtu sekali Abby Abadi DIHINA.

Pasangan ini semakin hari semakin terserlah kasih sayang mereka melalui perkongsian dalam laman sosial mereka seperti Noh yang berkongsi kenangan ketika melakukan umrah di Tanah Suci dan penampilan Mizz Nina isterinya yang tidak seperti dulu malah bertudung menutup aurat semakin disenangi oleh peminat.

Perkongsian seorang penguna laman Facebook tentang pengalaman ketika mengikuti satu slot motivasi bersama Noh Hujan yang dihadirinya memang cukup mengharukan apabila berkongsikan kata-kata dari Noh.




Hebat!!! Mizz Nina terima pinangan Noh walaupun dia cuma ada Rm8K sahaja.



Noh hujan dalam satu slot motivasi : 

“saya tak berpeluang belajar di ipta.. tamat spm, saya memilih untuk cebur bidang nyanyian.. rezeki ikut musim..ada permintaan,ada duit..ada hari,hanya makan nasik lemak pagi.. tengahari dan malam ” berpuasa” ..
pernah pinangan ditolak..sebab takda duit..kemudian niat dalam hati.”ya Allah aku x kutip harta yg haram,aku nyanyi sekadar utk cari rezeki halal,aku tidak buat benda² haram,mudahkanlah urusan aku”..kemudian Allah bukak pintu rezeki..masih merangkak.. kemudian saya berjumpa misz nina,.saya pinang dia..alhamdulillah dia tak tolak padahal dia orang hebat,anak org hebat..dalam poket hanya ada 8ribu genap.sya ulang, 8ribu genap sahaja dalam akaun utk menikah..saya katakan pada Nina, 
VIDEO SELINGAN

“Girl,if u want to marry me, I’m a nothing .. I have nothing .. I could not promise wealth, but If you looking for someone to take cara of you, be the real husband, guide you to Allah, inshaAllah I’m able to do it” .. dan Nina terima..



MIZZNINANOH.jpg


Menikah dengan Saya Hanya Untuk Kenal Allah


Sekarang alhamdulillah, dari niat yg baik, dan niat Nina yg baik, menikah dgn saya hanya utk kenal Allah, Nina berubah.. berhijab, sudah tidak make up,baju nya semua besar2 , dia reject semua konsert, tinggalkan dunia nyanyian.. Semuanya, LILLAHITA’ALAA.. so ladies,if you found a man who can increase you level of iman and taqwa and through him ,he guides you to practise islam,do not let him go,marry him Noh hujan-


Sumber : Azfar Mohd

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post