Luahan Isteri Bila Suami Main Wechat... Ada Mesej Perempuan Tu Panggil Suami Saya Sayang

Luahan Isteri Bila Suami Main Wechat... Ada Mesej Perempuan Tu Panggil Suami Saya Sayang

Luahan Isteri Bila Suami Main Wechat... Ada Mesej Perempuan Tu Panggil Suami Saya Sayang

Luahan Isteri Bila Suami Main Wechat... Ada Mesej Perempuan Tu Panggil Suami Saya Sayang

GAMBAR SEKADAR HIASAN

Aplikasi wechat adalah satu cara untuk berhubung dengan sesiapa sahaja di dunia ini. Untuk berkenalan dengan orang yang tidak dikenali di sekitar kita pun memang cukup mudah cukup dengan menekan ikon discover sahaja akan terpapar senarai orang disekeliling kita. Selebihnya terpulang kepada diri sendiri. Yang penting niat...


ARTIKEL MENARIK: Stress Anak Nangis Dan Merengek..Bagi Main Gajet,Lepas 4 Tahun Aku Menyesal Bila Anak Telah…

Seorang isteri meluahkan perasaan kecewa apabila mengetahui suaminya bermain wechat dengan seorang perempuan.

Ikutlah cerita nya:

Salam warga krt.. Saya nak mintak pendapat dan pandangan dari semua. Suami saya ni seorang yang bertanggungjawab. Tolong saya buat keja rumah, tolong jaga anak. Tapi masalah mula timbul bila sekarang dah terjebak dengan wechat.

Saya takda password wechat dia. Jadi saya request code untuk bukak wechatnya. Terkejut saya bila ada mesej masuk perempuan tu panggil dia sayang.

Saya pun add pempuan tu dlm wechat saya dan tanya apa hubungan diorg. Dia kata takda hubungan apa pun just suka2 jer. Pastu saya katalah kalau suka2 panggil sayang apa semua. Dia kata biasalah dunia chatting. Panggil sayang tapi tak libatkan perasaan. Lagipun suami awak yang dulu panggil saya sayang katanya.

Dia kata tak payah risaulah sebab kami pun jarang chat. Jumpa pun tak pernah. Suami saya memang jarang online. Tak pernah lagi online guna data sendiri. Dia akan on internet bila ada wifi jer.

Saya pun ada jugak fikir. Kalau betol diorang serius, mesti suami sentiasa on wechat kan untuk mesej pempuan tu.

Haritu dia balik kampug sorang saya ikut, saya check aktiviti nya dr akaun takda pun dia on data nya. Tapi tulah.. Sakit hati sangat sebab dia sanggup nak bersayang2 dengan perempuan lain.

Bila saya tanya dia diam jer. Dia pulak yang marah saya tak nak tegur saya. Ego tinggi sangat tak nak ngaku silap sendiri. Boleh jer saya lupakan apa yang berlaku tapi masalahnya dia langsung tak bagi penjelasan pada saya mintak maaf pun tak.

Dia pulak yang lebih2 marahkan saya. Saya sangat perlukan pandangan dan nasihat dari warga krt apa yang perlu saya lakukan?

Perkara ni sangat mengganggu hati dan perasaan saya. Semoga nasihat dari semua boleh redakan hati saya ni. Tq

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post