WAJAH TERKINI Budak 11 Tahun Yang Dirogol Dan LAHIRKAN BAYI Di Bahau Yang MENGEJUTKAN!

WAJAH TERKINI Budak 11 Tahun Yang Dirogol Dan LAHIRKAN BAYI Di Bahau Yang MENGEJUTKAN!

AMARAN!! ARTIKEL INI ADALAH REPOST DARI 13 OGOS 2015. SEKADAR PERINGATAN KEPADA SEMUA, BERZINA ITU ADALAH DOSA BESAR!

WAJAH TERKINI Budak 11 Tahun Yang Dirogol Dan LAHIRKAN BAYI Di Bahau Yang MENGEJUTKAN!
WAJAH TERKINI Budak 11 Tahun Yang Dirogol Dan LAHIRKAN BAYI Di Bahau Yang MENGEJUTKAN!
Ingat lagi budak ini?? kes rogol pada ogos 2015 di Bahau...


ARTIKEL MENARIK: Kisah Seorang Wanita ketika Mandikan Mayat Pelacur, 'Mengejutkan' ?

MASYAHALLAH...Inilah WAJAH TERKINI Budak 11 Tahun Yang Dirogol Dan LAHIRKAN BAYI Di Bahau Yang MENGEJUTKAN Kami!

Klik klip video di bawah sekali.
HAMIL.png

Biodata Lelaki Yang Merogol Budak 11 Tahun Dan Biodata Mangsa | Berita yang mengemparkan ramai pihak dimana budak perempuan yang baru sahaja berusia 11 tahun sudah melahirkan anak,sebelum ini kami pun Sudah membuat kronologi kes budak 11 tahun bersalin di Polyklinik Yee Bahau.
Terkini inilah kisah sebenar kes budak 11 tahun beranak, serta maklumat  dan biodata lelaki (kekasih)  dan juga mangsa yang disyaki dirogol oleh kekasihnya.
Bahau Rpt 2332/15@1123 hrs
Sek 376 Kk
IO Kes Insp Jamilah
Pengadu:Mohd Rais Bin Ismail
Kpt:690907055191

✳Fakta Kes
Pada 05/08/15 jam 0830  semasa pengadu berada di rumah No 5 Rumah Rakyat Pkt 2 Bahau N.s telah terima panggilan telefon dari adik pengadu bernama Rosmanizam Bin Ismail supaya menhantar anaknya bernama Nur Salina Binti Rosmanizam umur 11 tahun ke hospital kerana sakit perut.
Kemudian pengadu terus kerumah di Batu Bakar Bahau dan telah menbawa anak saudaranya ke Polyklinik Yee Bahau untuk membuat pemeriksaan.Setelah pemeriksaan dapati mangsa telah mengandung dan hampir melahirkan anak.Kemudian pengadu ada berita yg buruk berlaku dan datang ke Balai Polis Bahau u tk buat laporan Polis.
✳Siasatan Awal
Mangsa juga telah melahirkan anak di Polyklinik Yee Bahau dan kini Mangsa menerima rawatan di Katil No 19 Wad 10 Hospital Kuala Pilah.Manakala Bayi di Wad Kanak-kanak Hospital Kuala Pilah dlm keadaan Normal.
Mangsa juga dipercayai telah menjalinkan hubungan seks dengan teman lekakinya yg telah dikenal pasti.
Mangsa:
NAMA: NOR SALINA BT ROSMANIZAM
KPT: 040404-05-0140
Umur: 11 tahun
Pelajar Sekolah Kebangsaan St Aidan, Bahau, Jempol, NS.
SUSPEK:
AHMAD AFFIFUDDIN BIN ISMAIL
KPT: 851112-03-5845
Umur:30 tahun
KERJA: BURUH.

budak-bersalin.jpg

image.jpg
suspek yang juga kekasih mangsa
1.jpeg

celaka.jpg

UPATE TERKINI:

BayiMeninggal130815_1

KUALA LUMPUR, 13 Ogos – Bayi lelaki yang dilahirkan oleh seorang kanak-kanak perempuan berusia 11 tahun di Jempol minggu lepas telah meninggal dunia di Hospital Tuanku Ampuan Najihah (HTAN), Kuala Pilah semalam.

Ketika kes kelahiran bayi ini disedari, habis kecoh di laman sosial berkenaan kanak-kanak berkenaan yang tidak menyedari dirinya mengandung kemudian melahirkan anak.

Pelbagai komen dan ulasan juga diterima dari para netizen berkaitan keadaan sama ada yang berbunyi baik mahupun yang tidak baik.

Bayi berkenaan dilahirkan ibunya dalam keadaan tidak cukup bulan dengan berat hanya 1 kilogram, meninggal dunia akibat komplikasi usus pada pukul 4.40 pagi.

BayiMeninggal130815_2

Pihak polis kini sedang memburu seorang suspek berusia 30, Ahmad Affifudin Ismail, 30, bagi membantu siasatan berhubung kes kehamilan budak perempuan berkenaan.

“Suspek yang berasal dari Kelantan dengan alamat terakhir di Kampung Batu Bakar, Bahau, bekerja sebagai buruh dan mempunyai rekod jenayah lampau berkaitan kes dadah dan menikam orang,” kata Ketua Polis Daerah Jempol, Supritendan Hamzah Alias.

Sedar atau tidak, kejadian kes ini memperlihatkan betapa kita perlu meningkatkan tahap keselamatan dan perhatian ke atas anak-anak di bawah jagaan kita.

Perkara ini boleh berlaku ke atas sesiapa sahaja kanak-kanak sama ada atas kejadian rogol mahupun mangsa serta pelaku dalam keadaan suka sama suka.
Maklumlah, budak sekarang bukan sedikit sudah pun memiliki telefon pintar sendiri dan lebih pandai mengendalikan aplikasi bual seperti WeChat dan Whatsapp dalam mencari rakan untuk berbual.

Di laman sosial, beberapa gambar luahan cinta daripada kumpulan yang masih bawah umur ini amat membimbangkan kerana luahan mereka seumpama mereka sudah suami isteri dan malahan lebih melampau.

WeChatBudak130815

Contoh luahan cinta remaja dalam aplikasi WeChat yang membimbangkan.

Sebagai keluarga dan penjaga, pergerakan dan individu yang rapat serta menjadi rakan kepada remaja perlu diambil tahu sebagai langkah berhati-hati sebelum sesuatu yang tidak diingini berlaku.

Bukan menyalahkan media sepenuhnya, tetapi drama televisyen Melayu yang kebanyakannya berkenaan hubungan cinta remaja sedikit sebanyak mempengaruhi minda dan pemikiran mereka.

Siapa yang tidak mahu merasa indahnya menyintai dan dicintai tambah-tambah boleh bermanja dan bersikap romantik cuma umurnya sahaja tidak sesuai kerana masih kanak-kanak lagi.

Diharapkan kita sebagai sebuah masyarakat Malaysia yang besar diharapkan lebih menyedari isu ini agar tiada lebih ramai anak gadis kita menjadi mangsa seperti ini melahirkan anak atas sebab-sebab yang tidak sepatutnya sebegini.
– PRU14.tv

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post