TERJAWAB ! Rupanya Ini Punca Sebenar Along Charm Nak Ceraikan Isterinya, Segala Penipuan TERBONGKAR !

TERJAWAB ! Rupanya Ini Punca Sebenar Along Charm Nak Ceraikan Isterinya, Segala Penipuan TERBONGKAR !

Penyanyi Zila Seeron, isteri kepada pelawak Along Cham, mengesahkan sudah tidak sefahaman bersama suaminya itu.

TERJAWAB ! Rupanya Ini Punca Sebenar Along Charm Nak Ceraikan Isterinya, Segala Penipuan TERBONGKAR !
TERJAWAB ! Rupanya Ini Punca Sebenar Along Charm Nak Ceraikan Isterinya, Segala Penipuan TERBONGKAR !
Bekas finalis Akademi Fantasia musim keempat itu juga mengakui tidak tinggal sebumbung dengan suaminya sejak beberapa bulan yang lalu.


ARTIKEL MENARIK:

1. (VIDEO) Akhirnya Adi Putra Mengaku Sudah Berkahwin Buat Kali Kedua

2. MEMANG PEDASSS!! 3 Hari Berdiam Diri, Akhirnya ADI PUTRA Tampil Membuka Mulut

3. ADI PUTRA Didakwa PEDAS Terhadap isteri Yang Buat Ramai TERPANA !!!

4. PANAS ! Adik Isteri Pertama BONGKAR Semua Penipuan Adi Putra ! Rupanya Selama Ni Dia Tipu Peminatnya ?

Zila atau nama sebenarnya Nur Azilah Seeron, 28, berkata, sudah empat bulan mereka tidak tinggal bersama dan kini beliau berdepan dengan proses mahkamah yang difailkan Along membabitkan kes nusyuz.

“Saya pelik apabila dia failkan saman kononnya saya nusyuz. Sedangkan saya dihalau keluar rumah pada 25 Mac lalu.

“Ketika itu, saya keluar bersama anak kami (Ahmad Danial). Tetapi seminggu selepas itu, dia ambil anak untuk bercuti ke Legoland dan selepas itu saya tidak dibenarkan bertemu Danial lagi.

"Saya terlalu rindukan anak saya," katanya ketika ditemui di majlis rumah terbuka Mawi di Bangi bagi mengulas status perkahwinannya dan Along yang dikatakan sedang berantakan.

Bagaimanapun menurut Zila dia akan tetap mendapatkan hak penjagaan anak walaupun ia berpihak kepada Along buat masa sekarang.

"Memang atas persetujuan bersama anak dijaga oleh suami. Dan saya hanya dibenarkan bertemu Danial sebulan dua kali dan anak tidak boleh bermalam bersama saya.

“Saya mengaku memang tiada apa-apa sekarang untuk menuntut hak saya. Tetapi saya berjanji akan menuntut anak saya apabila saya sudah stabil nanti," katanya tegas.

Menurut Zila, masalah mula berlaku berpunca daripa sikap Along atau nama penuhnya Muhammad Nizamudin Ahmad, 34, yang sering mencari salah beliau tanpa alasan kukuh.

"Tiada apa lagi yang ingin saya katakan. Saya cuba untuk menjadi isteri dan ibu yang terbaik tetapi di mata dia saya tidak pernah sempurna," ujarnya.

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:

Post a Comment

Previous Post Next Post